7 Nisan 2009 Salı

Tipten isim tahmin etme...

Atarax'tan mıdır nedir çözemedim ama nasıl bir psikolojiyle uyuduysam bütün gece binbir çeşit insanın tiplerine göre isimlerini tahmin ettim bildiklerim için para kazandım bilemediklerim için fondip yaptım. Uyurken gülen adam görmemişsinizdir hayatınız boyunca, keşke kameraya alaydım kendimi, uyurken tükürenini, esneyenini gördüm ama gülerken uyandım dün siz düşünün...

Neyse Tipten isim tahmini olayını normal hayatta da ben, Benjcev ve Erdem in yaptığımızı bildiğimden akıl sağlığımdan süphe duymadım bir saniye bile, ama derseniz ki sizin üçünüzde de proplem var haceliz, ona da eyvallah der önündeki boş bordağı biraverden dolduruveririm kaşla göz arasında.

Nedir hocam bu manyaklık söyle açayım biraz. Şimdi olay bütün zencilere Diarra, bütün sarışın mavi gözlülere Olga deme olayı değil. Bizden birilerinin isimlerini tahmin etme olayı. Misal eski müdhürü sorsan Benjcev, Erdem, ben hep bir ağızdan "sabri" deriz, adamın sabri tipi var ve ailesi bunu doğduğunda farkedip bu ismi vermişler, Ercan da olabilirmiş gerçi. Bu örneğimiz tam isteneni vermedi. Misal Galatasaray'lı Ayhan ın ismini bilmesem Muammer derim, Arda için Berke derim, Fenevli Guiza'ya cümle alem Emrah der herhalde(Bu adamın Türk olmadığına bir türlü inanamıyorum fafalik. fafa fafa.)

Birazda tersten gideyim şimdi, nicklerden tiplere gideyim:
Benjcev: Saçları rastalı, ince uzun bi adam canlandı gözümde.
Erdem: Böyle oturaklı, puslu puslu bakan, milletin derdini dinleyen bi adam.
Ceketli Ali Dayı: Omzunda Ceketi, mahallenin çocuklarına saran tiplere her daim dalacak biri geliyor gözümün önüne.
Rapper Zombie: Rapçi şapkası, dirseğinde ne işe yaradığı belli olmayan dirseklik, aksak yürüyerek millete saran bir arkadaş olsa gerek.
Deathly: Bak bu adamın gözleri geliyor direk aklıma sanki bakınca ölicekmişim gibi.
F16_incirlik: Affına sığınaraktan Gülen gözler filmindeki Vecihi (Şener Şen) geliyor direk aklıma.
Siyahdalya: Biraz korkuyorum, sanki bi seri katil, öldürdüğü insanların yanına siyah dalya(çiçek) bırakıyor, namı yürüyor.

4 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

Biz Beşiktaşlı Yusuf'u Alpaslan zannediyoruz. Hatta o kadar zannetmişiz ki, Beşiktaşlı Yusuf diyene kadar baya bir uğraştım deminkten. Adam çok bariz bir Alpaslanlık var. Ayrıca De Santics'te de apaçık duran bir Kenanlık var.

İri yarı adamların adı da "Zangoç" bence. Kim olursa olsun.

ErdEm dedi ki...

abicim açık konuşayım hayatımda del boske kadar "osman amca" bi insan görmedim.

herif ispanyol, teknik direktör.. hani aslında osman olacak son adam belki de. ama koy o kele çitçi kasketi, oturt bi kahveye.

şerefsizim o köyde bile en osman adam o olur.

+ selamun aleyke osman amca! nassın?
- hamdolsun yeğenim..

oyna bu diaologu kafanda. 100 kez oyna, 51 inde eğreti durmuyosa del boske, o artık osman amcadır bizim için.

benjcev dedi ki...

tipine yakışan en uygun ismi almış kişi bence tayfun duyguludur.

"bir insanın ensesinde libero saçı varsa, bariz tayfundur o."

akn dedi ki...

kıvanç tatlıtuğ'da serdar tipi var bence. nedenini bilmiyorum tabi. ama var.

kıvanç tatlıtuğ'un tipine bakıp bakıp oturuyormuşum gibi bi hava da oluşmasın lütfen.

deatly'de de on numara bülent tipi var.