14 Nisan 2009 Salı

programa katılan erkek konuğun dansözün kalçalarına bakmaması

bi haftadır yayıyorum kaseyi, resmen mamışa bağladım. geç yatıp geç kalkıyo insan, yapacak iş olmayınca.

işte ece erken zehrine bulaşmam da bu döneme rastladı.ulan hatun aralıksız 80 dakka konuşuyo. sen hiç mi rahatsız olmuyosun yavrucum kendi sesinden? bi soluklandan sessizliğinin keyfini çıkaralım!

ama nasıl bi zehirse, insan sinirden şekilden şekile giriyor, yeri geliyor kendini s.kiyor ama izliyor yine de bu yaratığı. yok lan yok sabah o saatte uyanıyorum ya sinirden silkelenip hayata katılıyorum bu cırtlak sayesinde; mesele o!

neyse konuya girelim hafiften! artık sabah programlarının jargonuna hakim oldum. işte erkekliğin bi başka kolpa haline de burda rastladım hacı abi.

kaymak gibi dansöz çıkıyor programa; sallamalar, kıvrak figürler falan.. ama bizim eleman katiyen bakmıyo dansöze. direk dansözün kafa kısmına kilitleniyor. bi yandan da bakmak istiyor falan o yüzden de kızarıyor, morarıyor. yine de bakmıyo yavşak.

ulan neyin peşindesin? bunun abazalıkla alakası yok. dansöz raksettimiydi bakarsın onun kalçasına, göbeğine falan. yalan mı hemşerim? bak kurtul demi ama! erkek cinsi kolpa.. ünlüsü-sıradanı, yaşlısı-genci alayı kolpa hafız!

Hiç yorum yok: