10 Nisan 2009 Cuma

Dedikodu #1

Bundan gayri AKSİ sözlük yazarları hakkında kulaktan kulağa yayılan, kulislerde tartışmalara yol açan olayları seri şeklinde dile getirmek istiyorum. Ayrıca dedikodu mağduru yazarlarımız da bize gerçekleri söyleyebilirler.

Ta tan tan ta tan...

Varan 1: AKSİ sözlük gelirlerinin bir kısmıyla Benjcev'in bebekte ev alması.

Uzun zaman önce,daha ev ararken, söylentiler gelmişti kulağımıza. Biraz araştırdıktan sonra söylentilerin BİRAZ söylentiden fazla olduğunu duymuştum bir kaç ortak dosttan.

Varan 2: AKSİ sözlük gelirlerinden, ev aldıktan sonra kalan paranın, bir kısmıyla Benjcev'in Audi A3 marka araba alması.

Ev aldıktan kısa bir süre sonra duymuştum, Benjcev'i bi A3 le gördük diye, (genelde Porsche sinden inmez) arkadaşınındır falan diye düşünmüştüm, kiralamış falan da olabilirdi. Ama biraz önce ki msn konuşmalarını yayınlamak şart oldu.

Benjcev:
ya bırakın peşimi, vermiyorum size para falan.

Habp:
Haceliz kredi kartının son günü yatırıcam-yatırıcam diyosun sallıyorsun. Geçen de eksik yatırdın zaten.

Erdem:
Pardon ya, Nasıl ya, Bir dk. hani para falan vermiyordun Habp a, biz bedavaya mı çalışıyoruz lannn.

Habp:
Çeviri paralarını aldın mı Kuzen?

Erdem:
Yuh onu da mı dağıttı?

Benjcev:
Olm çok sıkışığım, a3 aldım dün. Pazartesi halledicem.

Erdem msn de bayıldı...
Habp msn de bayıldı...

Varan 3: Yazarlara paraları yatırılmıyor.

Malum ekonomik kriz her yeri vurmuş durumda, peki bu ekonomik krizde ev + araba alabilecek kadar getirisi çok olan bir yayıncı kuruluşun yöneticisi benjcev neden hep bana hep bana diyor. Yazarların sözleşmelerinde bulunan parasal konuları es geçiyor. Misal benim sözleşmem aylık x Lira, her denetlediğim yorum başına 10 lira, her yazdığım yazı başına 500 lira, Rapper zombie ye verdiğim her kötü oy başına 1000 lira, Benjcev'e msnden her sabah günaydın fafalik demem 5 lira, ortalığı derleyip toplayıp masaları silmem bedava. (x>2500). Gerçi sözleşmemi açıklamam da kulisler de bir karmaşaya yol açabilir.

Varan 4: Ceketli Ali Dayı tapu ve ruhsatı kendi üstüne aldı.

Bu konuda hak veririm işte. Benjcev'e güvenemem.

Varan 5: Benjcev Diyarbakır'a uçak bileti dahi almamıştı.

Malum 27-31 Mart tarihleri arasında Diyarbakır da Erdem i alıp dönüyoruz zirvesi düzenlenmişti. Benjcev de "abi biletleri falan aldım kesin geliyorum" diyip, ev taşıyacam ayağına gelmemişti. Bunu da bi kanıtlarsa seviniriz. Halk aydınlanmak istiyor.

Varan 6: F16_Incirlik Benjcev'e küs olduğu için yazmıyor.

Bu dedikoduyu tam araştıramadım babakiz.

Varan 7: A3 ten bir adet de Vendetta ya alınmış!

Transfer ücreti olarak Vendetta ya A3 alınmış, prensipte anlaşılmış.

Bütün bunların cevaplarını tez zamanda bekliyoruz...

1 yorum:

benjcev dedi ki...

habp, sen şimdi bu çok gizli dosyayı ortaya çıkardın ya, herkes kemal kılıçdaroğlu'na benzeyecek. ben de melih gökçek gibi sırıtıyorum.

aytaç medya seni.