24 Nisan 2009 Cuma

adsıza ucu kapalı mektup

ben de ananoymous takılan arkadaşa yorum vasıtasıyla bir şeyler diyecektim ama sonra buna gerek olmadğını düşünüp kendi kendime şöyle dedim: ''buna gerek yok..''..
kendisi bence aksi'ye olan bağlılığıyla bir yorumdan fazlasını hakdiyor..

anonimouscuğum.. nick al kendine canım.. hatta bir zahmet uludağ'daki nickini al ki kolay iletişim kurabilelim senle.. böyle ananymous, ananimyous zor oluoyr.. bak 4 defadır istikrar tutturamadım, yanlış yazıyorum annanymous'u (5).. hatta kafam karıştı yukarıda 'oluyor'u bile 'oluoyr' diye yazmışım, stresten elim ayağımı dolandırdın anonymus.. bize bu kabir azabını çektirmeye hakkın yok adsız (oh be).. nick al atsız, nihal atsız.. (bunu bilerek yaptım)

bu sitenin onursal başkanı, iletişim müdürü, ceo'su, kat görevlisi, sokakta orospusu, mutfakta han'fendisi, yatakta aşçısı olarak şunu söylemekte kendime engel tanımıyorum: vaudeville for vendetta pis bir heriftir.. siz bakıyorsunuz buna nefis yazıyor diye put yaptınız adamı.. gerçek yüzünü ben açıklıyorum yeter ulan! yazmıyor arkadaş adam burada.. karizmasına zeval gelirmiş, koskoca vaudeville blog yazarı mı olacakmış.. aksi sözlük'e yazacağına mahallenin duvarına grafiti yaparmış.. olm şu grafiti olayı sanat sayılıyor lan artık, serserilik para eder oldu mirim.. demek eline tebeşir geçen ilkokuldaki halimizle birer modern sanat devrimcisiymişiz.. neyse..

ne diyorduk, vaudeville yazmam diyor.. nikim yok benim ise boş zamanlarında şınav çekiyor şu anda.. bi de çarşı izninde internet cafe'ye gidip bütün hafta sonu sözlükten silinip tekrar üye oluyor..
ama mustidy diye bir yazar var, bak süper herif.. ona teklif ettim, düşünmek için süre istedi, bir sonraki teneffüste kabul edecek galiba çıkma teklifimi..

yazarlık da teklif edebiliriz ona burada tabi şimdi aklıma geldi..

bye bye anonymous, bye bye happiness.. hello loneliness..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili yazar kardeşlerim..

bunca attığım taklaları sebebi; bu site daha güzel olsun. bünyede sürekli bir bahar havası neşe bulsundur. kulvarı olmasada imbd top 250'ye kafadan girsindir. biz sizler için çalışalım eş dost, akraba, garip, gureba tıklatalım siteyi siz taşak oğlanına çevirin bizi.

geçenkinde unutmuşum oneydilan var bir de. onuda değerlendirin derim. biz burada wonderkid bulalım size. yok arkadaş biz böyle iyiyiz. bu saadet zinciri bozulmasın diyorsanız ona bir şey demem bak. hee bir de herkes sölediklerimi yazmış nirolis'e kimse bir şey dememiş. yasak falan mı demek. bilmeden yanlış bir şey mi dedim?

deatly bu arada dediğini yaptım. çok feciyim bildiğin gibi. içimde sanki nükleer bir reaktör çalışmakta.

benjcev efendi esaslı adammışsın ayrıca tebrik ettim seni..

benjcev dedi ki...

tekrardan selamlar;

en başta şunu söylemek gerekir ki, ben bu sitenin yöneticisi değilim. sitenin yöneticisi, sicilya'da. biz dış mihraklar tarafından kullanılan birer maşayız. amacımız, sağ sol çatışması benzeri bir muhtar-ihtiyar heyeti çatışması yaratmaktı. ama nasıl bu hale geldik anlamıyoruz. bize özel bir görev verilmişti ama biz makara kukaraya verdik kendimizi. sözde, seçim zamanında götten vaatler uyduran muhtar adaylarının seçilmesini sağlayıp, "hadi birader, atıp tutuyordun, yap da o metroyu görelim" diyecektik. olmadı iki gözüm olmadı, ne yaptıysak olmadı.

ayrıca, herkes burada birbirini tanır. f16_incirlik hariç. o da paramiliter güçler tarafından içimize sızdırılmış bir ajan. bu gün gibi açık. ama çok tırto bir örgüt olduğumuz için, elleşmiyoruz. korkuyoruz yeminle. olm bu f16_incirlik kim lan? sonuçta ailemize polisten yazı falan giderse kötü olur.

diyeceğim odur ki, burasının olayı birbiriyle az çok muhabbet kurmuş insanların blogudur. biraz da diğer sözlüklerde yazılamayacak konularda sınırsız özgürlük tanıması, bizim aklımızı başımızdan almıştır. göt benjcev diye bir başlık hatırlıyorum misal. şahane bir yazıydı.

nirolis'i uludağ'da yazılarını gördüm. kimsenin yazılarını değerlendirmek haddim değil fakat bazı yazıları buraya çok yabancı gelmedi. günahı benim olsun bu düşüncemin de.

en son olarak, buraya bir şeyler katacak herkese kapımız açık. misal rapper zombie, annesinin keklerinden getirir, deatly bal badem ceviz yedirir eliyle bana. f16_incirlik ne ayak ya hakkaten?

en bi son olarak da, taşak oğlanı ağır olmuş. kimse burada kimseyi taşak oğlanına çevirmez. sadece rahatsızlıklarını dile getirmişlerdir, o da en azından kimlik no'n, kredi kartının son 4 hanesi gibi bilgiler olmasa da, ulaşabileceğimiz bir nick bırakmalarını istediklerindendir. ama kredi kartının numarısını versen senden kralı olmaz. o ayrı.

ayrıca adres ver geleyim. kimseden korkum yok. ben internet cafedeyim ama. çıktı neyim alıcam.

MysteriousX dedi ki...

ben de ciddi bir açıklama yapma gerğei hissettim.. kimseyi taşak oğlanına çevirme gibi bir niyetim yok.. yalnız benden duymuş olmayın şu habp denen adam öyle bi hareketler yapıyor.. geçen bana dedi ki ''olm şu adsız gelenleri taşak oğlanına çevirelim mi?'' aynen bu kadar da netti adam.. ben de ''ne münasebet, onlar bu sitenin can damarları.. duymamış olayım..'' dedim..

benjcev dedi ki...

uludağ sözlükten nirolis hakkında ufak bir yorum yazmıştım yukarıda bir yerde yorumlarda.

kimseyi kırmak, üzmek değildi niyetim. sadece naçizane gözlemimdi ki hayvanlık ettiğimi düşünüyorum. ki dediğim gibi olsa bile, hiçbir zaman sorun değil. zaten sitenin altında bunun hakkında ne düşündüğümüzü belirtmişiz.

Adsız dedi ki...

başlangıçta danimarkada bulunan ve bu blog'un sıkı bir takipçisi olan teyzemin kızı sorensen'e sevgilerimi iletiyorum. kız olduğundan şüpheliyim gerçi, uniseks bir isim koymuş olabilirler. ama sorensen ismini bir kıza koymak... bilemiyorum yani... bana ''ben senin teyzenin kızıyım'' dedi, msnden çetleşiyoruz.


öncelikle aslında ben de kimseyi üzmek, kırmak, incitmek istemem demek isterdim ama maalesef demeyeceğim.

sonralıkla şu rapper zombie'nin yatacak yeri yok lan, insan gibi yazsın çok gülüyoruz.

ondan sonralıkla düşündüm, ve bu sitenin daha güzel olmasının gereksiz olduğunu düşündüm. iki kere düşündüğümü de belirtmem gerektiğini düşündüm ve böylece ayak üstü 3 kez düşünmüş oldum. böyle iyi birader, çok fazla makyaj yapılmasın.

sırf bu düşüncelerimden ötürü beni taşak oğlanı yapabilirsiniz, içimden ''ben taşak oğlanı olabilirim'' dedim, evet en azından size bi faydam dokunsun, ille biri taşak oğlanı olacaksa bu ben olmalıyım.

ayrıca hayır, uludağ'daki nickimi yazmayacam, beni de alsanıza aranıza lan, kıskanıyorum anamavradımhasuaaaa...

son olarak, yazacak bişey bulamadım. burayı siz doldurun.