9 Nisan 2009 Perşembe

gençlik planlarında küçük bir sahil kasabasında bar açmayı düşünüp emekliliğinde memleketinde kahveye gidenler derneği

ileride kuracağım bu derneği. "yerleşmeyi düşündüğümüz küçük sahil kasabasının a.ına koysunlar" yazacak duvarında, aynen böyle yazacak aga. çayı kahvesi bol olacak, sigara dumanı dolacak içerisi.

bizim dönem gençliği pek sever bu hayali, küçük bir sahil kasabasında bar açma hayalini. ben de kurmadım değil ama sonra hep kasada dururken fenalık geçirdiğimi falan hayal ettim de vazgeçtim. aga o fiş kesme makinası var ya, dünyanın en zor aleti gibi. işin içinde sayılırım, bu kadar basit bir iş yapıp, bu kadar karmaşık bir arayüzü olan alet görmedim.

o yüzden dernek açıyorum. hem de nerede biliyonuz mu? ortanadolunun bariz kırsal bir ilçesinde, anap ilçe teşkilatının yanında.

Hiç yorum yok: