8 Nisan 2009 Çarşamba

canlandırmalı atasözü ve deyimler sözlüğü

türlü türlü manyakları, şekil adamları, anneannemin tabiriyle götten delileri buraya taşımaya kendime görev edindim. ziyadesiyle yerine getirdiğimi düşünüyorum. sağolsun, bu coğrafya da beni hiç zorlamıyor. bugünkü manyağımız ise, barack obama'ya seslenmek için, kendini siyaha boyayan, vakti zamanında papayı müslümanlığa davet etmiş gökhan taşkın isimli spiker.

kendisi, "isteyenin bir yüzü kara" atasözünü canlandırmış. obama olacağım diye tam bir barrrack olmuş, billur kebabı olmuş. ya bi de renk tonunu tutturamamış, erciyessporun yırtıcı forveti da silva'ya dönmüş, appiah'a dönmüş. bir de bu tip zenci görmedim ben. size soruyorum, talebe traşlı düz saçlı zenci gördünüz mü? zenci dediğin adamın 3 numara saçı olur veya kıvırcık olur, veya rastalı uzun olur. bu yüzden saçlar sırıtıyor.

bir de ciddi ciddi konuşmaz, diplomatik temaslarda bulunmaz mı? "şikoleta renkli abijim, hoşgaldin ulkamiza. demak supar güç ölmak boyle bir şaymiş" falan dese anlar, skeç der geçerim. hayır bu aklı kim verdiyse sana...

4 yorum:

benjcev dedi ki...

hayır bir de adamın o kadar özgüveni var ki, birinin barack obama'ya sözlerini çevireceğini düşünüyor.

teşekkür ediyorum kendisine, abd türkiye'yi işgal planı varsa bile senden sonra iptal etmiştir. ne uğraşacak böyle manyaklarla.

benjcev dedi ki...

barack'a sesleniş konuşmasının yarısında zaten "isteyenin bir yüzü kara, seninki benden kara, ama zenci, barack obama olmasın. bir nonda örneği var ki..." gibi saçmalıyor.

ceketli ali dayi dedi ki...

Elin adamını savunmak gibi olmasın ama şovun bir parçası bu da.
Şov dünyası oğlum.
Aynı adam Tuncay Güney'i Usual Suspects'deki Keizer Soze'e benzetmişti. Çok mantıklıydı. Çok etkilenmiştim. Hatta o kadar etkilenmiştim ki gelip sana anlatmıştım. Sen de sinsice gülmüştün. Demek ki içinden "Vay benim garip sevdiceğim" diyordun. Yazıklar olsun.

ErdEm dedi ki...

ya abicim manyak mısın ne boksun?

ulan yeni uyanmışım bu adamın videosunu izletiyosun bize? sinire kesdim lan sabah sabah!

çapaklı gözlerimle kendimi skiyoruyorum! benjcevim vazgeç bizden ya, bu adamı görmek istesem flash tv'yi izlerim.. bu bi kaçış ama ona da izin vermiyosun!

o diil de adam iyi konuşmuş haa.. valla delikanlı adammış, zenci falan olmuş! bu adamdaki gibi ses olacaktı ki bende, ortalığın ebesini yeni de tasvir ederdim. emeğe saygı!