10 Nisan 2009 Cuma

beyaz bardaktan nescafe içmek

bi benim derdim mi bu? bilemedim.. zenci dudağım yok! bi kaç kilo çeken alt dudağım var ama o da kayda değer diil(ver bi alt dudak)

dış görünüşümle alakalı kompleksim var belki de. belki de herşey kreş arkadaşım orhanın, demir eksikliğinden mütevellit yediği terlik altlarından kaynaklandı. adam, gördüğü terliğin altını yiyordu. o sahneden sonra iflah olamadım hafız hiç.

ingiliz asıllı diilim, o tavırları da yakalayamadık hiç.. memur çocuğuyuz biz, az çok standartlar belli. ajitasyon kaygısında diilim ama söylemeden edemiycem: "oğlum on parmakla yemek yenmez" diyen bi annenin ve "siktir et oğlum yemeğin tadı parmaklarınla yediğinde çıkar" diyen bi babanın oğluyum.

hangi ara hakimiyetini kaybettim dudaklarımın? ya da sizde de aynı problem var mı acaba? beyaz porselenden içilen her nescafe, sanki hayat yolumu çiziyor!

resmen bi kir yolu uzanıyor bardakta. dudağımdan kalan nescafe arsızca uzanıyor.. utanıp sıkılan bi bünyeye aldırmadan, dudaklarım bildiğini okuyor. gittikçe erotikleşen yazıma burada son veriyorum. beyaz bardakta nescafe içmek, kahırların en büyüğüdür! bence, şahane tanım.

Hiç yorum yok: