20 Nisan 2009 Pazartesi

bir vahamet göstergesi olarak bepanthene

bildiğin bepanten abicim, formata uyduk kırk yıllık bepanteni bepanthene yaptık.

nasıl ki kalp cerrahi mehmet öz, beyin cerrahı gazi yaşargil alanının bir nomeresuysa ben de dahiliye alanının maestrosuyum beyler. bi de cahiliye alanında ömer kelakıl var ama onu s.ktir edin. ihtisasımı new orliyıns başkent üniversite hastanesinde yaptıktan sonra sıla hasretine dayanamadım ve yurda döndüm. gurbetlik zor be hacı!

evet bebeğim, bepanten! bu, bir ülke gerçeği. ne yazıkki türk toplumunda bepanten, her derde deva bi ilaç olarak algılanılıyor.bugüne kadar, kolu kopan, böbrek taşı düşüren, solunum enfeksiyonuna kapılan, ötüker nedeniyle mağduriyeti doğan, ç.kü düşen(çüküdüşen ilhan cavcavın son transferiymiş layyn), kurdaşen gibi çeşitli rahatsızlıklarla bana başvuran hastaların tamamına yakınına ilk müdehale olarak bepanten sürülmüş. ve inanın nası bi placebo etkisiyse mnskym çoğu iyileşip, benim müdehaleme gerek kalmaksızın evlerine dönmüşler.

halk arasında bepantenin son çare olarak görüldüğüne dair sağlam tespitlerim oldu. bana yanık şikayetiyle gelen hastalara bepanten veremiyorum. o eve, hüzün çöküyo, "olm zaferin oğlana bepanten vermiş lan doktor" havadisi bi yayılmaya başladımı o ev taziye evine dönüyor.

öss döneminde alınan raporlara kesinlikle taviz vermeyen okul müdürleri, bepanten yazılmış reçeteleri, raporları görünce münir özkula bağlıyor. "git, evladım ama öss'ye de çalışma. senin istirahat etmeye ihtiyacın var" diyolllaaa. askerden yırtılmak için alınan raporlarda da bepanten hayat kurtarıyor. "albaylar, yarbaylar baya baya hisli adamlarmış olm" diyesin geliyor.

bepanten önemli aga! bepanteni inkar edemeyiz..

Hiç yorum yok: