3 Nisan 2009 Cuma

beyler açıklayın ulen lütfen

baba böyle olmaz bu işler.. çok iddialı giriş oldu ama benim baba tarafı 5 nesildir blogçuluk yapmakta, bilirim az çok.. babam bir gün google images başına inmiş de anamgili görmüş, yıldırım torrenti basmışlar o zamandan beri blogçuluğu bıraktı ithalat/ihracat işine girdi.. ama genlerimize işlemiş bi kere..

olm kendi yazına oy verebiliyorsun lan.. benjcev aloo! hatta birden fazla verebiliyorsun.. eski arayüzde ben kendime full michael jackson veriyordum misal.. şimdi böyle yıldızlı felan, daha bir iddialı, janti..

olm açık açık söyleyin şurada birbirimizin nickine bakıyoruz.. kimse veriyo mu lan kendine oy? bak benim yalanım yok, bir kere çok niyetlendim 5 yıldız çakmaya ama sonra admin belki görebiliyordur da kim ne verdi diye, rezil tire rüsvah olurum dedim caydım.. siz verdiniz mi abi? verilebiliyor muymuş? ben de vereyim yani o zaman.. ne demek yani? konuşun olm.. hayret bişi.. tek benim mi başım kel.. alemin ibişi ben miyim yüzdelik kesirlerde hep yıldızlarım.. astronomiden soğudum..

lan sorsak mı sahibine? benjamin görebiliyo musun olm? doğru söyle.. bak ölümü ısır..

sikerim ben buna veriyorum 5 yıldızı.. veriyorum abi.. alla alla.. hakkınızı helal edin..

olm göremio musun? görüyorsan yemin ederim sana geçen adnan şenses'i yanlışlıkla verdim lan..

o hiç değil de bu vaudeville'in böyle çocuklarını parkta oynarken izleyen ebeveyn gibi uzaktan uzaktan laf atması ne zaman bitecek? gelsin babalar gibi yazsın.. adam hıncını yorumlardan çıkarıyor, giriş-gelişme-sonuç'lu blog yorumu mu olur lan?

7 yorum:

siyahdalya dedi ki...

walla kötü bi nietim yoktu. her şey
"olm kendi yazına oy verebiliyorsun lan" ı okuduktan sonra oldu. okur okumaz indim bir iki başlık alta, buldum yazımı bastım "mükemmel" butonuna. söleyin a dostlar kabahat kimindir?

o da ne? devamında da "kimse veriyo mu lan kendine oy?" demiş arkadaş orda bozum oldum yaw.

şurda 8 kişiyiz birbirimizi biliriz . ben verdim oy kendime. hatta ara ara tekrarlıorum bu işlemi. burdan alavere dalavere sebebiyle uçurulmayız sanırım.

huu ceketli sesim gelio mu?

valla suçum yok birden fazla oy verebiliosun diyende kabahat yazısını okumayı bitirene kadar oyladım kendimi manyak gibi.

Habp dedi ki...

Kısa Kısa açıklamarda bulunmak istiyorum.

Kimin ne oy verdiği, saat kaçta verdiği, neden verdiği, hangi yıldızın üstünde kaç saniye beklediği hepsi veritabanımız da tutuluyor. Yeri ve zamanı geldiğinde kullanılacaktır.

Kendine oy verebilme yetisi de güzel kimsenin okumadığı yazarlar var aramızda etiket ayrımcılığı yapılıyor zannımca. En azından bi oy cepte. Şöyle düşün belediye başkanlığına adaysın kendine oy vermen de bi sıkıntı oluyor mu?

vaudeville için gerekli ön sevişme benjcev tarafından yapılmaya çalışılıyor. Benjcev başaramazsa webcam açıp kandırmaya çalışacağım... İnsallah benjcev başarır...

ErdEm dedi ki...

ya modların dünyadan haberi yok.. ben soliyim. bi kaç tane daha yazı yazıcam daha sonra kendi yazıma 28 oy vericem "en çok tavsiye edilen yazı" olucak çizittirdiklerim.

hazır modlara yüklenmişken.. arkadaşlar şöyle bi durum var: "biz bu siteye reklam alabiliyomuşuz". tırnak içinde yazınca daha vurucu oluyo.

ya hafız bi kaç reklam çakalım 15-20 lira neyse iki bira çakalım bu ne ya bole. bu benjcev kalırsa artizlik duruş adına, küresellik karşıtlığı adına kolpadan şekiller yapar. bu konuya bi eğilelim hafız..

deatly dedi ki...

dayanamıyorum bende itirafta bulunucam...

kendime oy verdim evet. bunun yanında rapper a verilen oyların bir kısmını torbayla ormana kaçırıp önce ırzlarına geçtim, sonrada hepsini yaktım. ve bunu sadece ama sadece bir naneli sakız karşılığında yaptım.

ben en çok tavsiye edilen yazı olayınıda anlamış değilim. yani ne zaman girsem işi gücü olmayanlar bülümünde 1 yazıyor. ve kanaatimce o işsiz güçsüz, pislik adam ben oluyorum. şu an için böyle ilerde tabikide bir çok eleman girer çıkar siteye. yeni kavramlar ortaya çıkar, zirve yapıp hep beraber masalara kusarız falan. benjcev çok zengin olur içkileri ısmarlar, bize laila yı kapatır. liv tyler ı getirir. umut..

son olarakta vaudeville'ye bir çitlenbik lafım var.telefonum çalıyor..

Obicen Kenobi dedi ki...

İşi gücü olmayanlar bülümünde yazan 1 benim. Lütfen işi gücü olmayanın gururuyla oynamayınız, kalkın bir atabarı oynayın, bir harmandalı oynayın ne biliyim...

Fexberg dedi ki...

ya ne olacağıdı başka..

zaten siteyi takip eden bi siz bi ben. ben de oylama yapmıyorum zaten..

rev.

Obicen Kenobi dedi ki...

Bu yeni nesil hep böyle, okuyucuya saygı yok. Bir de yetmezmiş gibi işi gücü yok diye alaya alınıyoruz. Ha bu planlı bir harekettir, biz yazarlar olarak başbaşa kalalım istiyoruz diyosanız alenen söyleyin gidelim arkadaşım... Cık cık cık...