6 Nisan 2009 Pazartesi

aksinin perde arkası

teknoloji fakiri bi bünyeye sahibim. 20 yıldır takıldığım adamlara bakıyorum: ikisi de bilgisayar mühendisi oldu, ben hala bi bok anlamıyorum. (an itibariyle msnimde herhalde_sen@hotmail.com kullanıcısı oturum açtı, sen düşün artık)(ekliyim deme bu adamı:/)

teknoloji diyodum. bı yazı yazdım taslaklara kaydedeyım dedım, aman allahıım neler var neler.. benjcev, ceketli, deatly, habp yazmıs yazmıs stoklamıs. her gun bi yazıyı sahiplenicem, ihya olucam, marka olucam lan resmen.

Kayıtlarınız: Tümü, Taslaklar, Planlananlar, İçe Aktarılanlar, Yayınlananlar.. bi de böle bişi gördüm yazı penceresinin(bu ne demekse) üstünde. her şeye eywallah da içe aktarılanlar ne demek oluyo hacı abi, tedirginim. modlar özelden bi mesaj atsın ortim ya. neyin peşindesiniz?

Hiç yorum yok: