6 Nisan 2009 Pazartesi

kalasa serzeniş konuşması

erdem, sözüm sana, kurcalama artık şu sitenin sağını solunu. ilkokuldayken kırdığım oyuncak bilardo masanın hıncını çıkarmaya çalışma artık. eğer bu siteye zarar gelirse, ömründe karıncayı bile incitememiş olan yaşar usta, çeker vurur seni. gerçi o da işi iyice geyiğe bağladı. geçen gün bakalım ne yapacak diye "yaşar usta, şu adamlar haraç istiyor, bıçak çekiyor" dedim, "ya valla döverim aslında ama sicilime işlerler, sabıka kaydım olur, üniversitede yurda gayıt guyut emtmezlerse nice olur halım? sicilim tertemiz benim. annemlere de yazı gönderirler valla" diyerek ortamdan uzaklaştı.

çıkarılması gereken ders #1: tuhafiye diye dükkan olursa, oraya punkçısı da gelir, gotiği de gelir. enterasanı da gelir. açmayacaksın.

çıkarılması gereken ders #2: milli güvenlik. müfredattan çıkarılsın. insanı korkuya, paranoyaya sürüklüyor yeminle. bir jeopolitik konum ski var ki, ulan bütün herkes işi gücü bırakmış, dürbünle "ah ulan türkiye bizim olacaktı ki, ne skizlerdik dünyanın ebesini" diye düşünüyormuş gibi geliyor insana. oysa ki oradaki adam da belediyeye gidiyor, oradaki adam da nalburdan körtapa alıyor. ne manyak, ne megolaman insanlarız biz, bütün dünyanın bizi düşündüğünü zannediyoruz. oysa, orda da nüfus il müdürlüğü var, orda da ikametgah ilmuhaberi var. (satır arasına işlenen soru: 4. ikametgah ilmuhaberesi hangi iki muhtarlık arasında imzalanmıştır?)

rapper zombie, iyi dinle, notlar al. veya alma. sen bilirsin. sonra deatly ile "aksi notu olan var mı, fotokopi çektireceğim, geçen yıl nerelerden sormuş " diye geziniyorsunuz ortalıkta. haceliz, allah var yukarıda yalan söyleyemem, kimin kime ne oy verdiğini ben de bilmiyorum. tek bildiğim kendi yazılarıma 5'er tane falan yıldız verdiğim. yiyor pezevenk.

deatly, kulağını kabart. kulak diyorum şiş. senin ününü herkes biliyor, içinden geldiği gibi yaz. küfür serbest, ana bacı hariç. bağyan akrabalar diyelim.

"velem yüled for vendetta" konusunda ise buradan açıklıyorum, yancılık bu adamın kanına işlemiş, balkonum ben diyor, içiyor gazuzları, içiyor oraletleri. "hadi salmün alyküm" diyip kalkıp gidiyor. arada da "yeşil yedi ıskartaya çıktı, at" falan diyor.

f16_incirlik, kalk abi geldik.

Hiç yorum yok: