7 Mart 2009 Cumartesi

Kız çocuklarında "gece kıyafeti tutkusu" dönemi

.
Bir kız çocuğu "gece kıyafeti" dönemi yaşıyor arkadaşlar. Dirseğine kadar eldivenler içinde, Ebru Gündeş' in ilk zamanları gibi alabildiğine abiye hayal ediyor kendini.
Frued, Erikson, hepiniz yalanmışsınız oğlum. Hepiniz kurmacaymışsınız. Ha diyeceksiniz işte anneye özeniyor, işte elektra kompleksi. Sırf anneye özenme olsa bu dönemi biraz ruj ile, biraz topuklu ayakkabı ile sorunsuz bir şekilde atlatır. Ben diyorum ki sabah akşam "gece kıyafeti" düşünüyor. Apayrı bir süreç yaşıyor bu kızcağız. Bu yola baş koymuş. Kuzenlerin falan düğünü olup da gece kıyafeti giymeden iflah olmuyor deli yüreği.

Benim kızım olursa bu kuramımı kuramların kuramı kabul edip ona göre davranacağım. Oldu da gece kıyafeti dönemine girdiğini anladım, hemen abiye bir kostüm temin edeceğim ona. Evin içinde bıkana kadar giysin, hevesini alsın da tatmin olsun. Bok var sanki gece kıyafetinde, büyüyünce tiskinecek, habarı yok sabinin. Erkenden tiskinsin.

Hiç yorum yok: