13 Mart 2009 Cuma

bu kafayla nereye kadar?


niğde'deki akp mitinginde, kırmızı içerisine alınmış kafanın o anda söyleyeceği muhtemel cümleleri söylüyorum. bu hizmeti de başka yerde bulamazsınız. abi adamın yüzüne baktıkça, gülüyorum hala. bu nasıl bir pişkinliktir?

+ mahmuuut abi, boy burası, gel gel, ilk önce soğuk ama alışıyor insan.

+ axe "dark ages", ter kokusuna birerbir. koltukaltı içinde kaldım ama hala gülüyorum.

+ iktidarın arasına sızdım roger. çok önemli bilgiler sızdıracağım.

+ ayhan golü böyle soktu abi. goooooool.

+ "ampul taklidi" yaparak, parti içinde sevileceğimi sandım, diplomat olurum, bürokrat olurum dedim, yanılmışım canlar. sinirimden gülüyorum şu anda.

+ "ben sana adam olamazsın dedim" hikayesinden çok etkilendim. babaaaaa, bak işte, gördün mü?

+ bor'un pazarı geçmiş, buraya sürüldüm.

+ "iktidar her yerde, direniş de" sözünden hareketle, intifadaya geçtim. ama baktım bu kafayla olacak gibi değil, akp'den meclis üyesi adayı oldum. du bakalım.

+ bana "dünyanın dikeyde değil de yatayda birleşen ilk voltran'ını oluşturuyoruz" dediler, verdikleri role bak. bari güleyim de gerçekçi olsun.

+ hehe mahmut abi, sana "açık kalmış pantalon fermuarı" taklidi yapayım mı? hehehe.

+ abi, burası çok sıcakmış. burda kalabilir miyim azıcık? he abi be, hadi be abi.

+ içimde hala "perdenin arkasına geçip saklanan çocuk" ruhu var, nerede ortaya çıkacağı belli olmuyor? bitirdi caanım kariyerimi.

+ "türbanlı teyze" taklidi yaparak, "yieeeaavrım, ninene bir yer vir hele" diyerek, türban yasağına karşı koyabileceğimi düşünüyorum. bilmiyorum siz ne dersiniz?

8 yorum:

benjcev dedi ki...

+msn'de smiley olarak işe soktu başbakan beni, sağolsun.

+"yiğit muhtaç olmuş kuru soğan"daki cücük hissiyatı yaratmaktır amacım.

Habp dedi ki...

sanki dasbakana arkadan bişi yapıyomuş gibi geldi, hani gıdıklamak dürtmek için, yan taraftan ince dokunursunda ananski diye hafif belden kaykılır ya dokunulan onu sezdim.

benjcev dedi ki...

+ aaa, tayyip hoca. arkadaşlar gelmeyin, burası bombok bir yere çıktı.

ErdEm dedi ki...

tayyibin yanındaki adam da tayyibin dudakları kesiyo: "o ne lan bizim başkanda da net 3,5 kilo dudak varmış, yapışasım geldi! ohşssss.."

Adsız dedi ki...

akıakı lan nefesim kesildi. bu arada herif aradan sızmaya çalışırken tayyip'in, vücudumuzun koltukaltı ve bel arasına denk gelen, şu an tam olarak hangi isme tekabül ettiğini bilmediğim (kaburga?) bölgesiyle herifi itelemeye çalışması da insanlıktan çıkardı beni.

niğde'de büyük oyunlar oynanıyor aga.

MysteriousX dedi ki...

abi başbakanımızın yanağı da dikat çekici, kurbağa gibi şişirmiş.. bence bir sonraki karede o beliren adamın (ki kendisi ismail hacıoğlu galiba) saçının tepesine balgamı bırakıyor galiba sinirden..

akp mitinginde ilhan cavcav'ın ne işi var çözemedim, bize göre en sağ, tayyip erdoğan'a göre de en sağda (sağını solunu karıştırır erdoğan hep)..

Obicen Kenobi dedi ki...

Halay da başı kirvem çeker le lee heleeee... Abi ben de katılayım be halaya? Ha abim? Ha güzel abim?? Eheh! Bak sırıtırım da ben, şirin gözükür halayımız...

vaudeville dedi ki...

ve acı haber elimize ulaştı aziz dostlar. kafanın sahibi sevgili dostumuz kemal beşer, niğde bozköy'de partisinin ve kendisinin üçüncü sırasına yerleşerek hayalkırıklığı yarattı. abi insan şu çabanın emeğin yüzü suyu hürmetine verir oyunu, cennetin yolu bu herife oy vermekten geçiyordu. unutmayınız ki; cennet, kemal beşer'in sıfatı altındadır.

melih'in yarasa sıfadına 1 milyona yakın oy basan ankara seçmeninden 3-5 bini kütüğünü bozköy'e aldıramadı mı lan? vatan haini ibneler, halk düşmanı pezevenkler. next&next star'ın sunduğu, ağzına huniyle sıçtığımının adamları.