3 Mart 2009 Salı

Bahtsızlıklar üzerine...

Üle her daim şanssızm bahtsızım falan der dururum da bugün son noktayı koymuş bulunuyorum.

rapper ninja diye tanıyıp bildiğimiz uludağsözlük yazarına sabah mesaj attım.
"Biraderows ki nerelerdesin özlettin kendini başka sözlüklerde mi yazıyosun? onu söyle bari ordan ta ki p edelim. Ya lütfen haceliz. Sabah senin yazılardan bi doz almazsam gözüm toprağa bakıyor, saçlarım kulaklarımı kapıyor haber bekliyorum" temalıydı mesajım. Tabi cevap gelmedi. Her zaman ki(şu ki lerin yazımını da öğretmedin ya dayıcım, rezil oluyoruz insanlara hepsini ayrı yazıyorum artık.) gibi.

Neyse geleneksel benjcev le sabah atışması sırasında, öğrendim rapper ın aksi de yazar olduğunu. Dün gece yazar alımı açılmış ve çaylaklığı hemen atlamış. Bunda bi iş var gibi geldi ama neyse. Ya da benjcev beni "Aga daha yazılarında yeterli olgunluğu göremiyorum bi müddet daha çaylaksın!" diye kandırıyordu. Ha gerçi rebeka da söylenen i ki bira bi patitisle birden çaylaklığım bitmişti.

Konu dağılıyor fafalik.

Hoş gelmişsin rapper zombie.

******

Bahtsızlıklar üzerine dedim ya olabilme ihtimalini kafanızda canlandırın bakalım şu olayı:

Bi müşterim aradı ve bilgisayarına fare girdiğini söyledi. Tabi hayatında elektronik alet olarak sadece ama sadece kumanda sokan insanlar olduğu için müşteri portföyümde ki m bilir ne demek istiyor diye geçirdim aklımdan. Dedim farenin kabosundan tutup klavyenin yanına getir dedim. Yanlış anladın dedi. Mouse kablosuz herhalde diye düşündüm. Bilgisayarına nasıl girdiğini biliyor musun dedim. Kasanın kapağı açıktı hava alsın diye ordan girmiş dedi. Kendi kendine hareket eden mouse olmaz dedim. Ki m böyle bi şaka yapabilir dedim. Abi dedi. Gece baya bildiğin fare kanlı canlı, kedilerin peşinden koştuğu, kuyruklu, peynir seven fare kasanın içine girmiş. Sanırım pislemiş. Anakart yanmış açılmıyor pc dedi. Sittirin gidin dedim buldunuz saf temiz çocuu kandırıyonuz dedim. Adam yemin etti. Niye ben diye düşünmedim bi an. Fil girmemesi şaşırttı daha çok.

Neyse bu yazı benim için seri olacak bundan gayrı.


Ne diyorduk?


In your rapppeer, in your raaaaapper
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your raaaapper,
In your raaaaapper,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

bu kötü espriden sonra kasanın içine girip beklerim ben bi müddet.

6 yorum:

benjcev dedi ki...

aynı müşteri beni de aradı olm. "yok bilgisayarımın kablolarını sincap kemirdi, yok klavyeme zebra sıçtı, yok hamster ekrana girmiş, ekran koruyucu zannediyor kendini zalak" gibi ifadelere başvurunca, ben bunun ense köküne ingiliz anhatarını indirmemle, bunun "fuck off" demesi bir oldu. sonra dersler çıkarılacak, okullarda öğretilecek; gençlere şiar olacak şu sözleri sarfettim:
"de ki (onlar); evine cümle heyvanatı dolduran bizden değildir; karşı takıma geçsin."

MysteriousX dedi ki...

beni ise direk fare aradı lan.. ''baba ben bir yerlere girdim bi boklar yedim ama çıkamıyorum allahın adını verdim yardım et tepemden droilililoolng diye msn sesleri geliyor ağlıycam sinirden..'' dedi.. geldiğimde çok geçti.. fare cinnet geçirip bileklerini kemirmişti.. o sahneyi görmek istemezsin admamım..
halen bazı geceler msn açılırken mavi adamlar yerine o farenin döndüğünü söyler bilgisayar sahibi.. ben de kafasına vururum.. saçma sapan konuşup asap bozmasın..

benjcev dedi ki...

abi şimdi beni kasa aradı, "biz de öyle şey olmaz" gibisinden şeyler söyledi. "ee adam bak böyle böyle diyor" dedim. "orası öyle" dedi. "ama sen de şimdi öyle olmadı diyorsun" dedim, "olmaz abi" dedi. "ama adam oldu diyor" dedim, "tam bilmiyorum abi" dedi. sonsuz döngüye girdik kasayla sonra.

uyandığımda, kasanın fanı yüzüme yüzüme üflüyordu. çok korkunçtu. vuuuvvv...

Habp dedi ki...

Adama hoş geldin diyoruz hala makara kukara da. Hoş geldin kısmını okumamış direk fareye atlamış. Nalet olsun içimdeki hayvan sevgisine. Hep o kötü şarkı uyarlamasından aq.

benjcev sana da laflar hazırladım ama yeri gelicek ve o geldiğinde ben gitmiş olacağım...

Ne kimlik seçicem lan! Ver hadi fbi kimliği ver. Hadii

MysteriousX dedi ki...

ayıpsın abicim hoş bulduk.. hakkaten hoş buluyorum seni.. şarkı uyarlaması da enfes olmuş.. habp ne ya aklıma takıldı?

bu arada siteye her girdiğimde kendime michael jackson oyu verebiliyorum böyle thriller bir hata var.. moderasyonu çalışmıyor.. geldiğim gibi adminliğe adaylığımı koyuyorum buradan..
eğer seçilirsem siteyi online manav yapıcam paraya para demicez lan.. www.sogansepeti.org.. org bi de..

Obicen Kenobi dedi ki...

Kara müşteri benim, hayır benim, hayır ben, i'm the fuckin' black customer hell yeah, lanet olasıca pis zenci senin kara müşterini tekmeleyeceğim...

Aha ben karakancalosmuşum, yok yok ben aramamışım kimseyi.