23 Mart 2009 Pazartesi

can sıkıntısı

şimdi şöyle bir durum var. bazen canım sıkılıyor. bu bir gerçek. her insanın ara ara canı sıkılır. ha gelip size "beni eğlendirin" de diyemem açıkçası. hoş olmaz.

sizden bu derdime bir çare olmanızı beklemiyorum. bunu ilk paragrafta belirttim. türkçe derslerinden de bildiğimiz üzere, paragraflar yeni bir konu anlatılacaksa açılır, baktın anlatamıyorsun kapatılır, "aman ben paragrafı açmış bulundum artık, illa ben anlatıcam" dersen olmaz. adab-ı muaşeret bunu gerektirir. aksi(n.b.b.n)* taktirde, sallapati olur, baştansavma olur, alexdesouza olur. ama ben dilbilgisinden zerre nasibimi almadığım için, mükerrer konuda konuşuyorum.

benim için şu anda yapabileceğiniz bir şey yok. bu husus çok önemli. ha ileride, belki bir güzellik yaparsınız, denizli.gov.tr sitesine girin, valilik güzel bir site hazırlamış dersiniz, bunu gider incelerim. size de minnettar kalırım. ama bir sonraki paragrafta da belirteceğim gibi, şimdilik elinizden bir şey gelmez.

hacı bu lincoln neden oynatılmıyor ya? yani ne yaptı bu kadar? bana küfür etse yine oynatırım ben bu adamı. hani bir hareketi var, nijeryalılar no-look pas diyor. ben bunu yiyen defans oyuncusunu anlamıyorum arkadaş. yani adam taca niye atsın topu. veya atsın, sen illa o topu kurtaracak mısın? bunlar cidden futbolun güzelliği ile birlikte çirkinliğini de yansıtıyor. bu hayatta her şey ne siyah ne de beyaz. arada değişik renkler de var. bunlar hep renk spektrumu. ışık, optik, fizik konuları. eskiden öys'de soruyorlardı, öss'ye geçilince sormamaya başladılar. yine değişmiş sistem, belki yine sorarlar. ama bana sormasınlar, çünkü ben bilmem. coğrafya'dan girdim öss'ye. sonra anladım ki öyle bir opsiyon yokmuş. ya fen, ya sözel, ya da karışık girebiliyormuşsunuz. öss çok büyük yalan hacı. bir insanın hayatı 8 saatlik bir sınavla ölçülmemeli bence. ehliyet sınavı daha evla bence.

beni öss'yle anla iki gözüm, ales'le anla
ve ehliyet sınavıyla yargıla.

* nispeten büyük benjcev'in nickiyle

Hiç yorum yok: