20 Mart 2009 Cuma

v for sabri bey



sivil itaatsizlik örneği desem değil. anarşizm mi acaba, bilemiyorum? düzene bir başkaldırı olabilir. bu görüntülerden sonra, bir dağ köyünde inzivaya çekilmeyi düşündüm. sonra karnım acıkır, su bulamam falan diye vazgeçtim. ama vitaminin hası oralarda olur ha. hormonsuz gıdalar falan.

şu an kafam çok karışık. insanlık tarihini, varoluşu, dini, devleti, makarnayı sorguluyorum. neden diyorum kendi kendime, neden gece gece makarna yaptım? ketçap da zaten bozulmuş, nasıl sası kokuyor anlatamam. ketçapı, yeşilçama kanlı sahnelerde kullanmaları için bağışlıyorum. (hala ketçap kullanıldığını düşünecek kadar safım oysa ki).

bana bir şey sormayın dostlarım. hiçbir şey bilmiyorum. bildiğim tek şey varsa, o da artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağıdır.

sabri bey savaşıyor, halk kazanıyor.

yaşasın sabri bey'e kayseri yolunda gelen "bir hal".

kurtuluş sabri bey'in idealar evreninde.

sabri bey'i dışarı alan eller kırılır.

11 yorum:

MysteriousX dedi ki...

olm sabahtan beri içim dışıma çıktı lan gülmekten.. bir iki noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum zira olayın yoğunluğundan yan komedi dalları gözden kaçabiliyor..

1) sabri bey kendini yanan karınca misali yerden yere vurduktan sonra esra ceyhan 'evet' diyor.. sanki konu biraz dağıldı da onu toparlayacak.. lan adam isteri krizi geçirdi ne eveti..

2)sabri beyin içindeki kontrolsüz güç günışığına çıktığında yanda mantıklı mantıklı konuşmaya çalışan adamcağız hiçbir tepki vermiyor.. ben ilk izlediğimde allah dedim amcam o andaki ani şokla vefat etti oracıkta.. bir zombi umarsızlığı var herifte.. sonrasında sanki sabri beyi kedi gibi 'dışarı almayı' öneren de yine mantığın sesi, zombi amca oluyor..

3) sabri beyin olay yatıştıktan sonraki usluluğuna özellikle bittim.. gidiyor, dağıttığı koltuğu topluyor, dışarı alındığında dün geceki lincoln gibi suçunu bilerek, alkışlarla (en azından ben alkışladım) stüdyoyu terkediyor.. ona göre normal bir gün bu.. o sabri bey..

4) esra ceyhan olaydan sonra idea diyor lan haha..

ben en çok zombi amcaya hayran kaldım.. o adam ölmez birader..

aayyh çok güldük yakında ağlayacağız..

benjcev dedi ki...

bir diğer önemli ayrıntı ise abel xavier'in programa katılması olmuş. olm bariz xavier var programda.

sabri bey'den korkan abel xavier'dir.

ErdEm dedi ki...

fakat esra hanımı da tebrık ediyorum. o nası bi otorite. olaydan sonraki tepkisi: "sabri bey napıyosunuz?" (hayır sanki program çok normal sanki mnsky! ulen bu taklayı psikolog atarsa şaşırcaksın yelloz karı! o adamı takla atsın diye çağırmadın mı)

valla hatun bi posta koyuyo, aklıma duvarları tükenmez kalemle iğfal ederken anneme yakalanışım geldi.

işte otorite!

ErdEm dedi ki...

ya sabrı abının de hakkını yememek lazım. ne takla attı herıf ya. hayır attı bı de tas gıbı kalktı adam ya.. sasılacak sey doğrusu. ulan gece gece altust oldum ya..

benjcev dedi ki...

ders niteliğinde bir olaydı. aslında sabri bey'in de hataları var. medya, sabri bey'in uçuş denemsini başarısız olarak lanse edecektir. kendisi attığı taklalardan sonra, kesinlikle izleyicileri bir maestro edasıyla selamlaması gerekiyordu.

ErdEm dedi ki...

bak bısı dıyım mı sana: sabrı adam bos bı adam dııl ha!

hanı hılal cebecı ıcın derler ya, yılların geyiğidir: "olm karıyı pasaparolada ızledım.. her soruyu bılıyo kaltak.. salağa yatıyo olm, oynuyo bizle! aslında çok zeki hatun valla.." aha işte ben sabri abide bunu gördüm. dikkat ettiysen atlamadan hemen önce bi kaç saniyeliğine yere bakıyo sonra kaldırıyo bakışlarını ve hooop...

işte orda mukayese yapıyo hacı. bi analiz süreci bu, ben anlarım.. yine de sabri abiye hasta oldum..

benjcev dedi ki...

abel xavier değil tarık mengüçmüş. ama esra ceyhan, sabri bey'den korkup kınalı ceylan gibi seke seke kaçan tarık mengüç'e "tarıkçım gel canım" diyerek şefkatini gösteriyor. o arada, nereden buldun o şefkati?

benjcev dedi ki...

hahaha. sabri bey, yuvarlanırken lıngır lıngır diye ses çıkıyor. hahah. abi büyülenmişçesine tekrar tekrar izliyorum, hiçbir detayı kaçırmıyorum. esra ceyhan 10 sn içinde, pskloga, sabri bey'e, tarık mengüç'e laf yetiştiriyor. arada da seyirciye "sessizlik istiyorum" diyor. susturmaya çalışyor, isyanı engellemeye çalışıyor.

kahrolsun esra ceyhan oligarkası ve onun komprador psikolog işbirlikçisi.

taksimde, yuvarlanma eylemi organize ediyorum. adı da "yeni bir dünya düzeni için lıngır lıngır". taksimden, galatasaray lisesine yuvarlanşımız engellenemez.

yuvarlanan halklar kazanacak.

Ata dedi ki...

Şakşuka abi ve esra ceyhan'ın tepkileri takdir edilesi. Birde bu işin içinde sanat var feriştahı gelse 1 dakikaya bu kadar aksiyonu ve manayı sıkıştıramaz , kısa film sanat filmi hikaye!

İşte gerçeğimiz budur. İçimizdeki Sabri Beyi dışarı çıkartmalıyız bu bir işaret "uyanın ey insanlar" der gibi.

Birde sükunetini hayranlıkla izlediğim insan "Halepte 70 arşın" dedikten sonra Sabri Bey kendindenn geçiyor. Ya adamın ses tonu büyülü yada "Halepte 70 arşın" sözü.

Unknown dedi ki...

burda sadri bey kaleyi düşünmüş bence. bi anda allah çekip bi hedefe doğru ilerliyor abi kaçırmayın gözden.

ya birader hepsini anladım da örnek verecek başka bi yer yok mu? hindistanda tombul teyzelerle meditasyon yaparken uçtum de, birine küfür ettim uçtum de. lan kayseride uçulur mu?

akn dedi ki...

öncelikle şunu belirtmeliyim: hannanıskiiii, bu ne lan!

sonralıkla da şunu eklemeliyim: hacı tüm samimiyetimle söylüyorum ki, bu adam havada durdum diyorsa durmuştur. bunları yapan biri her şeyi yapabilir. vallahi yapar bak.