6 Mart 2009 Cuma

espri olsun diye din içerikli tepki refleksi geliştiren ufak çocuk antipatisi

gelin itiraf edelim: bu yazıyı sözlüğe değil de buraya ayzmamın tek nedeni başlığı değil 50, 250 karaktere bile sığdıramayacak olmamın bilinciydi, size bayıldığımdan değil.. ben ettim itiraf, siz neler söyleyeceksiniz? benjcev bir kere çiftleşen kuğu gördüğünde içinin gıcıklandığını itiraf etmişti, onu biliyorum. habp ise (hapb da olabilir bakmaya acayip üşendim, sen de doğru düzgün nick alsaydın) ilk gençlik ve ortaokul yıllarında gönül gül (diye bir karı vardı lan) dinlediğini itiraf etti bana..

ama bunlar konumuz değil..

neredeyse bütün yazıyı başlığa yazacaktım ama yine de anlamsız geliyor hala.. dediğim kare şudur: 10-11 yaşında bir kız çocuğu.. yaşı itibariyle kıllığının doruklarında, hem bebek sevimliliği kalmamış hem de büyük olma sanrısının tetiklediği ukalalığı esir etmiş dimağını.. işte genelde bu yaşta baş gösteren bir 'dini içerikli kelimeyi espri unsuru olarak kullanınca komik gözüktüğünü sanma' durumu oluşuyor.. hemen motör diyelim:

- ehahehahehahehahah.. lan lan lan ehaheha.. (aynı yaşlardaki bir erkek çocuğu)
+ ayayayaay bismillahirahmanirahim tütütü.. ay bismillahirahmanirahim kirli kirli ayaklarla koşturma bee.. allahım ya rabbim sen bana sabır ver.. (mahalle müftüsü gibi karıya bak)

veya;

- ehahehahahah böööööö ehahahsehahnekomiklan ehah.. (aynı erkek çocuğu sanıyorsunuz ama bu sefer ceyhun yılmaz gelen)
+ eşşehedüenlaillahe çocuuk.. korkuttun beni.. hay bismillah ya..
- aheha..
+ kulüv-ü allah- ahad lem yelid ve lem yüled resmen yani.. (abarttı)

aynı anda baltimore'da;

- ahahahahahahahahaha elisa, hahahahaha i said.. (medeniyetin bebesi bile farklı)
+ hallelujah.. oh my gosh paul.. jessuuuuus..

anlatabilmişimdir işallah.. böyle kızım olsun cami avlusuna bırakırım, sonra ironiyi fark eder, cami avlusundan alır, bilim ve teknik fuarının kapısına bırakırım..

gönül gül'ün sevgilisi kral tv'nin sahibiymiş diye dedikodu çıkmıştı.. ki mantıklı.. kadın hem çirkin, hem sesi kötü, hem bir şarkısı var (kemancı), hem klibi siyah-beyaz, hem de top 20 listesinde bile 15 defa çalıyor.. evlenmişlerdir işallah amma kovalamış karıyı..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin.

Habp dedi ki...

Arkadaşım sadece bana süpersin gibi şeyler yazılacak demedim mi? Töbe estağurullah.

Gönül Gül ü araştırıyorum bakalım şansımıza kim çıkacak. Gül resmi çıktı google resim aramasında. Bahtsızım demiş miydim?

Adsız dedi ki...

şimdi bu yazıyı buraya yazmamın nedeni artizlik yapmak değil elbet, başlık sözlükte açılmamış. açılması da pek mümkün değil. bu başlık nevi sahsına munhasır. (pek havalı bi ifade bu, nevi sahsına munhasır. ulan gene yanlış yerde mi kullandık acaba diye arattım sözlükte -sevecen ve neşeli bir yazar- tanımını görünce anladım bi hata yaptığımı) neyse, başlığı görünce bende sersemleştim.

sersemleştiğim için, önce yazının tamamını okudum. konuya hakim olabilme adına tekrar okudum sonra. (ara ara gözüm başlığa kaysa da dikkatimi dağıtmasına izin vermedim) okuduğumu anladım mı emin olmak için son kez daha okudum. - bir espri yapıldıktan ancak on dakika sonra gülenlerdenim evet- (bu da itiraf olsun)

neyse.

çocukların sevimsiz olduğunu düşündüğüm bir yaş aralığı 7-11 yaşları. bilip bilmeden karışırlar her şeye, hele birde 7 yaşındakilerin yarı dişleri yoktur ya da sallanan minik dişleri arasında sırıtan kocaman dişlerini göstermekten çekinmez gülerler olur olmadık şeylere. haz etmem. sağdan soldan duydukları lafları da pek severler kullanmayı. bak şimdi,

olay mahali: sınıfta köşede duran çöp kutusu civarı

- hii napıosun orda?
+ görmüyor musun kalem açıyorum (bi sanattır kalem açmak, şimdilerde salata üstüne süs mahiyetinde limondan domatesten yapılan güllerin alasını yapardık kalemin soyulan kısmıyla)
- öyle kalem mi açılırmış, çöpe değil yere dökülüyor hepsi.
+ ya sabır sanane be
- günah! ( tek geçerim bu kelimeyi, batıl inançları dahi günah sanarak büyümüş bir nesiliz efem)
+ ya manyak mısın nesin gitsene başımdan
- sensin manyak tövbe de! (bunu dememek çocukluğun raconuna ters) allah cezanı verecek.( gönül gül'e yetişemeyen nesil, malumunuz magazin programlarında ibrahim tatlıses'i izlemekteler halen)