3 Mart 2009 Salı

tazeci

eveeeeet, uludağ sözlük'te "rapper ninja", itü sözlük'te "oldskool samurai", posta'da "haydar dümen" nickleriyle tanınan; uzak doğu sporları ile uzak batı müziğini ortadoğu'daki bedeninde birleştiren arkadaşımız, artık "aksi sözlük"te de yazacaktır. hatta yazmış bile, o derece.

gelişmeler oldukça, buradan bildireceğiz. ha ne gelişme olacak, ben bile bilmiyorum? skindirik bir site sonuçta, iki üç satır bir şey yazıyoruz, kimse iplemiyor, gündem belirlemiyor, hatta yazan bile unutuyor.

blogspot serhoş, google serhoş,
youtube'da yabancı serhoş,
el çek tayyip internetten,
içimdeki abdullah gül serhoş.

ne alakaysa, rapper'a şiir yazayım diye başladım, sosyal mesaj verdim. içime levent kırca girmiş, uzun boylu elemanı tokatlıyor. şişş, yanlış anlamayın olm, olacak o kadar'da uzun boylu eleman var ya, o işte.

1 yorum:

Obicen Kenobi dedi ki...

Neden böyle hakaretamiz betimlemeler kullanıyorsun ki? Okuyan unutmayan da var... Demek sen okuyanı iplemiyorsun, ben burdan bunu anladım. Alındım bak şimdi. Ha ben alındım da sen ipleyecek misin, yok...

Hayır ağlamıyorum, gözüme toz kaçtı...