23 Mart 2009 Pazartesi

ÖSS sonrası sınav sorularını ailecek tv de izlemek

Aile saadetine aç bir bireyin ailesi ile toplanmasına vesile olur. Ben misal, 2002 yılında liseden mezun oldum, 2003 te orta okulu bitirdim. Ama hala ÖSS soruları tvde çıkacağı zaman aile bireyleri ile konseyi toplayıp, rakı mızı açarız "ulen bu soru da yapılmaz mı yav" diye geyik çeviririz. Mühim olan toplanıp takılmak.


2002 yılı ÖSS sini hiç unutmam, bin bir hedefle girmişim sınava, deneme sınavlarının çoğunda çocuğu koymuşum dershane hocalarına, hedeflerim yüksek. Diyorum Boğaziçi olmazsa, bi daha girerim. şaka lan şaka, barajı geçebilirsem özel üniversiteye giderim belki falan diyorum, Las Vegas ta okurum diye düşünüyorum, hayalim o, oraya gidicem üniversite parasını kumarda katlayarak hayatımı kurtarıcam. Amınam ne Las Vegas ı şehir içi otobüse binecek para yok, zaten ÖSS ye aç girmişim bi haftadır ekmek bulamıyoruz.


Neyse o dönemin kurtlarından benjcev de girmiş sınava herkes bişeyler bekliyor. Ben diyorum ilk 10 a giremezsen bi daha konuşma, hem ÖSYM ye mektup yollucam benjcevin puanlarının birazını bana aktarın deyu. Beraber gitmişiz dershaneye, bilemediklerini hep bana sormuş zamanında, ben olmasam o bi hiçti havasındayım ama bu da yalan tabi, adamın bilemediği bişey yoktu amınyum delirtiyordu milleti...
Ne mi oldu benjcev barajı ucundan geçti, tüm puanlarını bana vermişler çocugun, ben mi o kadar eksi nete benjcevin puanlarını ekleyince bile barajı geçememişim, öle dusun. Ben bi daha hazırlandım, ertesi seneye yeni umutlarla giricem falan dedim. Benjcev de tornacıda işi kaptı şimdi çok iyi bir şirkette çalışıyor.
2003-4-5-6-7 hepsi aynı geyiklerle geçti, vay bu sene girseymişim ilk ondaymışım, yok Boğazicinin müdürü~dikkat müdür diyorum~ gelir bana yalvarırmış, bizim okulu seç sen çok iyisin falan diye.


2008 yani bu sene farklıydı. yalnızdım ve ÖSS nin tadı yoktu. Bütün gün suratım asık dolaştım taa ki benjcevin annanesinin bana söylediği şu söz aklıma gelinceye kadar "oğlum sınavdan önce bulaşmıcaktın o kıza". seni seviyorum annanne, domates, biber, peynir koyup zorla yedirdiğin ekmekleri özledim!



6 yorum:

benjcev dedi ki...

domatis, biber diyip geçme haceliz.

o anneanne ki içinde bulunduğum ekonomik krizi çözdü, düzlüğe çıkardı beni. domat-biber dalgalı kurunu, patlıcana eşitledi.

bence küresel ekonomik krize çözüm anneannelerdir. herkes kendi evinde yemeğini yapsa, anneanneler içkiye sigaraya karışsa, bence ekonomik kriz kalmaz. (tamam yüzeysel ama başbakanınkiler kadar değil, en azından suçlama yerine bir çözüm üretiyor).

"olacak o kadar", her akşam fox tv'de, bez bebek'ten önce, bez bebek'ten sonra.

ayrıca habp, anneannem senden "sarı" diye bahsetti. kahveden arkadaşsınız galiba.

Habp dedi ki...

Anneannemle arama girmeye çalışıyormuşsun gibi geldi.

Şimdi 96larda top oynarken gözlerimle şahit olduğum

+annanneeeee
-benjceeeeev
+annanneeeee(seside çatallı gidip geliyo)

temalı olayı burada açıklayıp seni rencide etmek istemiyorum.

"Sarı" da der "aşçı"(bunu da zgr nin annannesi demişti) da der karışma. Benim kabulüm.

benjcev dedi ki...

anneannem "benjcev" diye seslense bana, "hadi selamün aleyküm" der hacca giderim. şeytan taşlama da iyi performans çıkaracağımı düşünüyorum.

Habp dedi ki...

ba ba ba bana ayar vermiş.

Ben sanki bilmiyorum senin adını, nasıl bi anlaşma yapmıştık ? ha nasıl?

-isimler verilmeyecekti sözlükte. -telefon numaraları son iki hanesi xx olacak sekilde (or: 0555 123 45 xx) verilecekti.
-nasada çaycı olarak çalıştığını kimseye söylemicektim.
-aslında senin bayan, dayımın erkek olduğunu söylemicektim.
-bugüne kadar bazı sözlüklerde fake hesaplarla kendini haftanın en beğenilenlerine soktuğunu unutacaktım.
-mavi hapı alacaktım dilimin altına.



oha yeni bi yazar daha gelmiş şimdi farkettim. Hoşgelişler olsun.

Ceketli ali dayı ki namı değer dayım hariç tüm yazarların dikkatine dikkat edin benjcev e valla lost taki benjamin linus bu aslında. Valla ahlını alır fiko.

---Spoiler---
Kalp atacak aga kalp önemli napıp edip kalbi attıracaz.
---Spoiler---

ceketli ali dayi dedi ki...

Adam bariz kahverengi bence. Sarı değil.

benjcev dedi ki...

viski içmekten öyle oldu o. ee ne demişler, üzüm üzüme baka baka şaka şaka len, kızma. yoksa sarıydı.

ban yatıyom ya.