4 Mart 2009 Çarşamba

dinleyenin dinlediğini kendine bile itiraf etmeye yüksündüğü şarkıcı: çelik

tek şarkısı diğerlerinin üzerinde hegomonya kuran sanatçılar vardır. çelik, saçları hala uzunken veya gövdesi daha uzamamışken (bir millet adamın gün be gün uzayışına şahit oldu la, ayrıca saçını yavaş yavaş kısaltma politikasını çok takdir etmiştim, zira bir anda kesmiş olsaydı şu anda hiçbirimiz hayatta olmazdık, bu şoku atlatamazdık) seslendirmiş olduğu "hercai" şarkısı vardır. milletçe çok severiz hercai'yi. lise müfredatında bile hukuken olmasa bile fiilen yer alır, kitapta olmasa bile her sınıfta "hercai" yazması gereken bir sıra olmalıdır.

hercai ne demek ama, kimse bilmez. ben hala bilmiyorum. hatta itiraf ediyorum, "her cari" olarak anlıyordum. "vay be atatürk şarkısından sonra çelik yine bir sanatçı sorumluluğu göstererek ekonomideki cari açığı işaret etmiş, teşekkürler çelik, iyi ki varsın çelik" diye düşünmüştüm.

tek şarkı adamları diyince, ercan saatçi de öyledir misal. bu mal adamın "sayenizde" adlı şarkısı, "d:/müzik/yerli/karışık" dizininde olan binlerce genç biliyorum lan. ama ülke üzerinde bir anket yapsan, izel bile dahil buna, hiç kimse ikinci bir şarkısını bilmez. tamam len tamam, bu adamın ufuk yıldırım ile çıkardığı "şifa niyetine" albümü bizim evde var. 3 satmıştı o albüm. diğer ikisini kim aldı tahmin edin? ercan saatçi ve ercan saatçi. ufuk yıldırım bile almamış lan, o derece.

çelik ne oğlum?

çelik - hercai-www.supermp3-arkadasbul.net.mp3 dosyası gönderilemedi.

Hiç yorum yok: