4 Mart 2009 Çarşamba

Yorum denetimi...

Bir insan bu kadar mı saf bu kadar mı art niyetsiz olur ya. Ben böyleyim.

Aksi nin geleceği hakkında yaptığımız dünki toplantıda yorum denetim müdürü oldum. Valla. Yani ben başta öyle sanmıştım. Saf gibi, muazzam yöneticimiz benjcev "aga yorumlar bundan gayrı senden sorulur! istediğini yayımla istediğini fistikle!" dediğinde toplantıda söz alıp "Beni bu görev için uygun gördüğünüz için ne kaddar mutluyum bilemezsiniz! Beklentileriniz boşa çıkmayacak müdürüm!" dedim. "Müsadenizle işimin başına geçeyim." diyip toplantıdan ayrıldım. Çıkarken benjcev den gelen "Hahahah iyi bari şu angaryayı da habp a kaktırdık. Uğraşsın gariban. Babası babamın arkadaşı yoksa çoktan koyardım bilgisayarın geri dönüşüm kutusuna. Gerci bunu nasıl geri döndürebilirler ki nihahaha" cümlesiyle başımdan furulmuşa döndüm da. Ha çen dayim da ordan "Çok akıllısın benjcev im" dedu ki ahanda bu ta beni pituren deyiş oldu. öhöm. o anı tekrar yaşıyomuş gibi kendimden geçmişim.

Sonra benjcev in yusuf anları başladı. Yorum denetimlerini bana verirken bir şeyi farketmemiş! Artık onu yöneticilikten atabilirim. Ayağını denk alsın. Çok daha öncelerinde yönetimi yıkma çalışmalarım olabilir doğru ama içlerine sızdım artık. Ben de düzenin adamı oldum. Erdem-Rapper aidatları aylık 50 liraya çıkarmış bulunuyorum. 3 aylık peşin 180 lira..

Çaktırmayın bir akşam yönetimi ele geçireceğim. Öhöm. Patron çağırıyo bi saniye...

Yorum yazacak arkadaşların dikkatine: Benim yazılarıma muhteşemsin, muazzamsın, mükemmelsin yorumlarından başka yorumları direk silicem boşuna uğraşmayın.

Rejiden uyarı geldi: Şaka yaptığımı belirtmek zorundaymışım okurlarımız ciddiye alırmış. Beni ciddiye alan okurumuz varsa kendine bi bakıtsın :)

Yorum Denetim Müdürü
Habp

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhteşemsin, mükemmelsin.

Obicen Kenobi dedi ki...

Muhteşemsin, muazzamsın, mükemmelsin...

Adsız isimli arkadaş muazzamsın yazmamış, belirtmek isterim.

Saygılarımla,
Kara Kancalos

Not : Bir de sorum olacaktı, yorumcular da aidat gibi bir yükümlülüğe tabi midir?

Adsız dedi ki...

emektar yorumcu olarak yeni görevini tebrik eder, kimi yorumlarıma müsamaha göstereceğini ve onları onaylayacağını umarak başarılar dilerim efem.

Adsız dedi ki...

habp yazar arkadaşımıza yakışır bu görev ilerde yönetimi de ele gecirirse hic şaşmayın. gerci yakısır arkadaşımıza:) bol yazılR Dilerim. eyü günler. baş baş.

Habp dedi ki...

Adsızlara ithafen: Sağolun var olun.

Karakancalos a ithafen: Yorumculara da adisyon açıyorum. Ona göre bir ücretlendirme yapılacak.

Dalya ya ithafen: Tanıdıklara biraz daha ayrıcalıklı davranıcaz tabiki. Dayımın kontenjanından ön sıralarda yerini ayırdık.

Kendime ithafen: Süpersin yaa.

Benjcev e bulaşmadan olmaz ithafı: Arkadaşım yorum denetimine girme dağıtmayayım ortalığı.

Adsız dedi ki...

muazzam-ül muhteşem..

Obicen Kenobi dedi ki...

Tabi olsun ya... Helali hoş olsun, neyse borcumuz verelim. Böyle bir ortamda yorum yapma imkanı tanınmış, o yorumlar denetimden geçmiş. Nedir abi benim borcum?? Bu ay birkaç tane daha yazarım, ona göre çıkartırsan hesabı...

Adsız dedi ki...

Yuh ama ya... Dışarıdan takip eden bir !!!ADSIZ!!! bir yorumcu olarak içim cız etti bu yazılanları okudukça. İnsanlar yorum yapıyor diye para mı alınırmış?? Televizyonlarda görüyoruz, yorum yapanlar para kazanıyor. Cık cık cık...

Kara..Öhümöhhööö... Kara kara günlere kaldık...

Habp dedi ki...

Adsız arkadaşım buranın aksi bi yer olduğunu biliyosun. Burada televizyonda gördüğün gibi yorumculara para verilmez AKSİne para alınır.

Kara(isim uzun birader kusura kalma) senin hesap kabarıyor (sana kabaran bişi var gibi oldu yanlış anlaşılmasın-hesap o) haciz gelicek bu gidişle, neyse 10 yorum yapana 4 yorum 2 çay bizden sana özel promosyon yaptık değerini bil...

YDM