24 Mart 2009 Salı

kardeşimsin.

başka takımlar hakkında yorum yaparken, o takımı tutmadığın besmele misali söylenmesi gereken bir şeydir. bunun sebebi; insanın, kendisini her an kamuoyunun gündemini değiştirecek forsa sahip olduğunu düşünmesi olsa gerek. sanki beşiktaşlı olmadığımı söylemesem şimdi, binlerce kişi benim hakkında "subjektif ipnator" diyecek. ulan keşke bu kadar açıklama yapacağıma, "beşiktaşlı değilim ama" diye başlasaydım. ama işimiz zevzeklik işte.

beşiktaşlı değilim ama sporting lizbon'a bir sempatim var. çocuğu dinleyelim:




yalnız çocuk kadar şirin olan ise, koca koca adamların ona amigo muamelesi yapması. benim küçüklüğümde böyle bir tezahurat yoktu. en iyisi "1-2-3 yetmez / 4-5-6 olsun / tanju golleri atsın / cimbom şampiyon olsun" (osman yağmur dereli'nin derin manalar içeren "bir bir biri birilerine" melodisyle) şarkısıydı. içinde aşk yok, sevgiliyle kıyaslama yok, birilerine laf sokma yok. sade, amaca yönelik.

"re-re-re ra-ra-ra gassaray gassaray cimbombom" ise anlamadğım bir tezahurattı. sonrasına attila ilhan'ın bir yazısında okudum ki, lise farklılığını / elitizmini hissettirmek amacıylaymış, "ya ya ya şa şa şa" dan farklı olsun diyeymiş o 3re3ra kısmı.

Hiç yorum yok: