14 Mart 2009 Cumartesi

aksi profili

sitemiz okur, yazar ve yancısının profilini çıkarmak amacıyla bir anket hazırladım. sağ menünün en altında, meydanı geçince camii'yi sol kolunuza aldıktan sonra, kulunçlarınıza denk gelen yerde, biraz daha aşağısı, oooh oh, acaip iyi geldi ha, vay vay vay oraları iyice kaşı tırnağınla, ne kaşındı be hacı.

neyse, sosyal bir araştırma yapıyorum. anketi lütfen cevaplayalım. bu çok önemli. sonuçları, hayır kurumlarına bağışlayacağız. artanıyla da ters takla kursu açacağız. milyonlarca öğrenci, beden eğitimi dersinde ters takla yüzünden kötü günler geçiriyor. yavrucakların buna ihtiyacı var. ters takla, tevhid-i tedrisatın direğidir, olmazsa olmazıdır.

1 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

"müzik listesi yaptım" dediğinde aksilik barındıran şarkılar koydun zanmıştım benjcevim. Ne bileyim, bir İsmaik YK'dan "Allah belanı versin" beklemiştim misal. O kadar aksileşememişsin. İyi ama iyi. Muazzam. Eline sağlık.

Ayrıca, hoşbulduk... :)