14 Mart 2009 Cumartesi

sen aksisin, büyük düşün

evet, sabah anneannem ben uyurken televizyonu açmıştı. televiyonda ise tayyip erdoğan mitinge gelenlere ilkokul 1.sınıf muamelesi yapıp, okuma öğretir gibi bir şeyler tekrarlatıyordu.

tayyip "sen yalova'sın" diyor, orada birikmiş kitle ise "büyük düşüüün" diye karşılık veriyordu. tayyip "durmak yok" diyor, diğerleri hep bir ağızdan "yola devaaam" diye bağırıyorlardı. tayyip "one minute" diyor, halk "daha da gelmem" diyip birbirlerinin omuzlarına vuruyordu. biz galiba demokrasiye geçerken, bir yerinde hata yaptık ve farketmedik.

sonra tayyip, ceketini beline asıp, parmaklarıyla sus işareti yapıp herkesi susturuyor ve "biiiir, ikiiiii, üüüüüç" diyip üçlü çektiriyordu. galiba orada uyumuşum. tayyip orada amigoya dönüşmüştü.

ben bu rüyadan alacağım mesajı almıştım. bu rüya üzerine, aksi'de birtakım değişikler yaptım. sağ tarafa bir radyo koydum, anneannem onun üzerine bir iğne oyası örecek. komşudan örneğini almış, ama "kadının eli inceymiş" dedi. bu "http 404 server error" gibi bir şey olsa gerek.

değişikliklerimiz hayırlı olsun. yazıma tayyip "che" erdoğan'ın söylemesi muhtemel bir sözüyle son veriyorum:

"akıllı ol!, imkansızı iste"

1 yorum:

benjcev dedi ki...

yerel seçimler yaklaştı diye, böyle bir hizmet yaptığım söylentisi çıkmış. arkadaşlar, burası "mutlak anarşi" ile yönetilen bir site.

metrobüs mü lan bu?