23 Şubat 2009 Pazartesi

Verilmiş sözler üzerine...

Bu gün çok pis bi ruh halinde siz izleyicilerimin karşısındayım babaşiz. Hafta sonunun üstümde bıraktığı yorgunluk, galatasaray ve salihli belediye spor un kocaeli takımlarına fena yenilmesi, küçük meleklerin o şımarık, tatlı cimcime gösterilerine, Erdem e tavlada şov yapmama rağmen sabah b.k gibi kalktım afedersin.

He bugünü diğerlerinden ayıran bi özellik mi var? Var fefelik. Onlara göre var - bazılarına göre yok. Ben yok bi bok diye düşünenlerdenim. Ki sabah çok fena çarptı yüzüme bu yokluk...

Neyse başlığımızdan da çıkarılabileceği gibi verilmiş bir söz için yazılan bi yazı.

Habp ten her-keş-lere gelsin:

Efes Şişe.

Akşama şişe efeslerimizin kıçlarını buluşturabilsek diye içinden geçiren herkese teşekkürler.

23 Şubat 2009
Salli - İzmir yolu ortalarında bi yerlerde.

6 yorum:

benjcev dedi ki...

ilk olarak, masada şişe efes'in kağıdını soyan biri gibi mevzuya uzak kaldığımı zannediyorsan yanılıyorsun.

hali hazırda, kutlamışlığım var. yeni görevin hayırlı olsun. başarılar diliyorum.

izin verirsen, burada gerçek kimliğini açıklıyorum:

habp, bülent korkmaz'dı. kardeşi benim çok yakın arkadaşım olur.

şaka bir yana, nice nice güzel yıllara.

Adsız dedi ki...

Göynümüz bir biraderowski, hep birlikte güzel zamanlara. ayrıca neyi kutluyoruz onu da pek anlamadım ama sittir et bu da böle bi anımız olarak kalsın...

Opuyoranze (italyanca)

Adsız dedi ki...

evet adet olduğu üzere ben yine bi doğum gününü unuttum..

gerçi takriben 40 gün önce falan kutlamıştım peşin peşin ama olmadı galiba.

şubat 22 saatler 23:57 yi gösterirken mesaj döşemeye başlayan bi adam olamadım hiç.. daha çok doğum günü diye tabir ettiğimiz dilimin sonuna doğru bi kutlama telefonu açarım bilirsin..

hep geç kalan, ama hep bu kadar içten ve yakın doğum günleri kutlamaya varım.. mutlu ol hep kardeşim!

ceketli ali dayi dedi ki...

yazı dün yazılmış lan. benjceve kabahat buluyordum az kalsın, söylemedi diye. "gözün kör mü?" der de ağlarım sonra.

nice mutlu yıllara kardeşcağazım. iyi ki doğdun.

Adsız dedi ki...

eksik kalmayayım bende:) nice mutlu senelere.

Adsız dedi ki...

dayıcım, dalya ve kuzen teşekkürlerimi sunup, hep barabar güzel zamanlara diyorum...

benjcev sana daha önce sövmüştüm zaten. kiss kiss kiss