7 Şubat 2009 Cumartesi

Aksi ve insana kattıkları

Okuyanın ufkunun genişlediği, yeni yeni maceralara atıldığı, bilimsel projelere daldığı, terlikleri tuvalete bıraktığı, süngeri iyice temizlediği, kaygan zeminin azizliğine uğradığı ve içip içip kanala uçtuğu söylentileri yok değil ama ben bundan bahsetmiyorum.

Aksi benim için yeri geldi bi face book oldu. Nasıl mı;
-İlkokul arkadaşım benjcev le buluştum, an itibarı ile 23 koca yıl ve 11 ay ve 15 gündür kuzenim olan Erdem le dertleştim, lisede alt dönemde olan yingemle yinka birliği kurdum.
-Yeri geldi balığın krokisini yayınladım, foto altına "ay cicişim çok tatlı çıkmışsın" , "robocop dayıyı taglemeyi unutmuşsun haceliz" yorumları aldım.
-Yeri geldi doğum günleri için yazılan şiirler duvara karalandı.
-Yeri geldi farklı başlık açarak tüm dikkatleri üzerimde topladım.
-Yeri geldi kendimce çete kurup benjcev e savaş açtık.

Aksi benim için yeri geldi dertleştiğim bir dost oldu.
Aksi benim için yeri geldi bilgi kaynağı oldu.
Aksi benim için yeri geldi kahkaha tufanının başlan"kıç" noktası oldu.
Aksi benim için yeri geldi amerikaya seslendiğim platform oldu.

Unutmadan ve yeri gelmişken söyleyeyim ERDEM GERİ DÖN be kitapsız.

Aksi zamanlar vardı hayatımda
Kaç kez kaybolduğumu hatırlamadağım akşamlarda
Sen yön gösterici oldun bana bilmediğim yollarda
İnsan gösteremiyor olabilir sevgisini böyle ortamlarda


14 Şubat 2009
İzmir - Yazıcam bu yazıyı.

2 yorum:

ErdEm dedi ki...

aksidir beni bağlayan geçmişime.. geçmiştir tutunmamı sağlayan boktan hayatıma..

ben ne zaman gittim ki döneyim aksiye? sizden de gidersem ne kalır geriye?

Habp dedi ki...

Alkollüyüm diye cumartesi gecesi okuduğum bu yoruma hemen cevap yazmak istemedim açıkcası.

Ağlak, yarım yamalak yazmayayım dedim.

Kısa ve Net: yorumdan çıkar şu yazıyı ekle blog a. enfes olmuş. muazzam olmuş. hastası oldum!