19 Şubat 2009 Perşembe

reklam paraları için...

merhaba arkadaşlar,

uludağ sözlük'ün en popüler yazarlarından "vaudeville for vendetta" ile yaptığım bir dizi görüşmeler sonucu, kendisine 200 ytl + bitmesine 10 gün kalmış aylık sınırsız akbil + 1 adet ismail yk ve/veya/halbuki/veyahut/ya da cankan posteri karşılığında uludağ sözlük'te reklam yapma teklifi ile gittim. o da "heh ben de tam evden çıkıyordum" dedi. "200 ytl" dedim, birazcık vaktim var dedi, "akbil" dedim "gel çayımı iç" dedi, "ismail yk posteri" dedim, "gel baba ev arkadaşım ol" dedi. sağolsun kırmadı kendisi, ahanda şurada reklamımızı yaptı.

ben ismail yk posterini ayarladım, akbili de arkadaş verecek dedim. 200 ytl için habp ve erdem aranızda anlaşın, bana 250 ytl gönderiverin hacılar.

bilgilerinize arz ederim.

yönetici: benjcev
gıyabında eş-yönetici: ceketli ali dayi

5 yorum:

Habp dedi ki...

Adsız dedi ki...

Sevgili aksisozluk yöneticisi bencef gelip gidip faturaları Habp ve Erdem adlı mükemmel yazarlara köklüyorsun. Bu insanlarda gık demeden bira içen adamlar, hiç düşünmedin mi bunca kazıktan sonra bu efsaneler giderse buranın okunurluğu falan kalmaz dip yaparız son yaparız diye.

Sözlüğün sıkı takipçilerinden Habp ve Erdem hayranı bir dost...

edit: Hassss. Habp yazmış gibi olmuş. Valla Habp değilim. Adsız ben, cidden.

Adsız dedi ki...

olum verin paramı ya! ödeyin ya! versenize ya!

lan istemiyorum sizin blok flüt temizleme çubuğu ve robot şeklinde suluk kaçakçılığından kazandığınız kirli paraları. ama ismail yk posterimi hala bekliyorum. sizin yüzünüzden duvardaki ceylan motifli kilimi ve mevlana'nın dizleri üstüne çekerek yere eğildiği desen bulunan tabağı kaldırdım duvarımdan, bomboş kaldı duvar. üstelik de kilimi kaldırdığım yer kir pas görmediği için bembeyaz kalmış, duvarın geri kalan kısmı sapsarı olm.

iki gün içinde posterimi göndermezseniz hemen NaTioNaLisT HaCKerZz TeaM örgütündeki dostlarımı devreye sokacak ve bu siteyi çökerteceğim.

veysel for vienetta...

benjcev dedi ki...

valla ben de zor durumdayım. beni de aldattılar. bu sözlük için tamı tamına 15 (yazıyla on beş, roma rakamıyla XV,hiyeroglifle böyle garip geyikli falan ibareler) ytl harcadım, aidat toplayayım dedim, kaçtılar; hayrım olsun dedim, geldiler.

ben bunu cebimden veremem. ama senin için şen muhabbet fm'den ismail yk'dan "yar gitme" şarkısı istedim. bir ara aç dinle. zaten paso onu çalıyor.

habp, erdem gördünümüz mü, beni elaleme rezil ettiniz.

ceketli ali dayi dedi ki...

boyun posun devrilsin benjcev. reklam parası ödücem diye bileziklerimi, beşibiyerdelerimi sattın. meğerse derdin ismail yk imiş.
fakat?
neyse o kadarlık olsun. en azından derdin ebru yaşar değilmiş. seviyorum seni yar.

Adsız dedi ki...

neden uludağ sözlük değil?

benjcev yazılarını beğenerek okuyordum.

aynı şekilde vendettanın da öyle.

bu arada belirtmeden geçemicem. geçen gün uludağdan bir arkadaşımla konuşurken birden bire: "siyahdalya da ne güzel yazıyor sessiz sedasız" dedi. evet dedim. tek fark eden ben değilmişim demek ki...

sonra son entry lerini okumak maksadıyla ben butonuna basıp "siyah dalya" yazdım. karşılaştığım "böyle bir yazar aslında yok" uyarısını görünce şok oldum. "nasıl yok yaa? nasıl yaa?" derken ellerimin uyuşmaya başladığını hissettim. ekranın sağ kenarında açık kalan "ameno" vidyosu birbirinden komik karelerle devam ediyordu. gülümsedim...

uyandığımda vidyo bitmiş, sabah olmuştu. ağzımın kenarından tükürüklerimi sildikten sonra, yastığı da ters çevirdim.

şimdi "sen kimsin?" diyeceksiniz. ben Adsız. tamam mı? beni böyle bilin lan. adsız ne lan? daha güzel bişe bulamadınız mı lan.

beni tanıyabilesiniz diye vaudeville for vendetta'nın nick altına bir ipucu bıraktım. (ipucu falan değil bildiğin kabak gibi orada duruyo.)

ayrıca ulusözlükte "böyle bir yazar aslında yok" uyarısı çıkmaz. ekşisözlükte çıkar. biriniz de gelip soraydı "hee ben ekşide de yazıyorum da karıştırmışım yaa eheh" dicektim. beni de ciddiye alın diye planlamıştım ama bok ettim sanırım. olsun sorarsınız belki yine...