21 Şubat 2009 Cumartesi

anası skişmişlerin televizyonda oynattığı orospu çocuğu programlar

sinirim stresim giderek artıyor. amına koydunuz ulan milletin diyebiliyorum bütün entelektüel birikimimi bir yana koyarak. entelektüel birikimim dediğim de, dar günlerde lazım olur diye kenarda kıyıda biriktirdiğim bir kaç ideojik halay, üç beş sloganel söz, bir de diagonal ara pası.

ya burada bu kadar küfürlü yazmama gıcık olanlar olacaktır. efendim, gidin ilk önce bu televizyon programlarını yapanlara gıcık olun, 80 darbesine gıcık olun, resmi ideolojiye gıcık olun, ondan sonra gelin bu küfürlere ses edin. ayrıca "erkek egemen" küfürler falan derseniz, napalım anam, erkekten feminist olmaz, o kadar.

ayıpsa ayıp. ben maruz kalıyorum bu programlara. ayrıca, sadece burada küfür etmiyorum misal. maçta falan da ediyorum. gayet de güzel oluyor. eve geliyorum bazen, bakıyorum haksız yere küfür etmişim, hakem haklı, bir daha ediyorum yine de. çünkü böyle bir adamım ben. ahlaksız ve de bir takım ayıp sözler eden.

ha diyecekseniz ki, kapat televizyonu. sen kapat allah allah. manyağa bak.

Hiç yorum yok: