28 Kasım 2008 Cuma

Şok Şok Şok

Şok! Şok! Şok!
Flaş! Flaş! Flaş!

Akside yaklaşan seçimler, yöneticilerden benjcev kod adlı yazarın karalama kampanyalarına başlamasını tetikledi.

"Cevap Veriyorum" başlıklı asılsız yazısında yayınladığı telefon görüşmeleri Az Sonra.
(Daktilo sesleri ile) Bunu da mı görecektik!

Yaklaşan seçimlerde iktidarı kaybetmeye MAHKUM benjcev olayları saptırarak yeni lider adayı Erdem i karalama çalışmalarına başladı. Aralarında geçen çok gizli telefon görüşmesine aksisozluk ulaştı.

B: haceliz naber?
E: ne var!
B: fafaliz galatasaray maçına gelsene birlikte gideriz ya da sen gidersin ben beklerim seni dışarıda.
E: ne alakası var! Muhabbet açmak için atmayacağın takla yok!
B: Hey be ne günlerdi kapalıda minderde top oynadığımız zamanlar.
E: hııı
B: valla en güzel sen oynuyordun zaten, futbolunla tribünleri coştururdun. Bizi kendine hayran bırakırdın.
E: yıkamayı bırak istersen.
B: Hacı direk konuya giriyorum. Aksiye dön lütfen. Sen gittin okur sayımız yerlerde, Habp devamlı tripte, ceketli ali dayı erdem gelmezse tekmeyi yersin dedi. Çoluk çocuk perişan.
E: hacı yaptıkların affedilemez.
B: abi haklısın haddimi aştım biraz ama diğer yazarlar için okurların için dön.
E: bakarız.
B: sağolasın bebişim.
E: bebişim benim lafım. ayrıca tamam demedim. düşünücem!
B: hacı valla geleceğim tehlikede, yingen tekmeyi basıcak, seni kaybetmek üzereyim, Habp desen ayrı dert.
E: valla onların hatrı olmasa gelmezdim biliyon.
B: sağol biraderim.
E: şimdi müsadenle çalışıcam. kendine iyi bak. Birde her defasıda çaldırıp durma parana kıyda bi kere sen ara. Cimri.
B: Haceliz aidatlarla tel faturasını ödi..
dıt dıt dıt ddıııııııt.

Söz sende sayın Sarıoğlu.

2 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

rahat bırakın benjcevimi, rahat bırakın çocuklarımı, rahat bırakın sabri sarıoğlu'nu. yaşar usta'yım ben. Ben büyüğüm!

benjcev dedi ki...

duydunuz first lady'i.