26 Kasım 2008 Çarşamba

Kayıp Aranıyor


Ünlü yazarlarımızdan

2 yorum:

benjcev dedi ki...

şimdi burada ErdEm arkadaşımıza böyle bir gizemli, böyle bir esrarengiz havalar yüklemeye gerek yok. hangi filmde gördünüz arkadaşlar, esrarengiz kahramanın "avea kamu hattı" kullandığını? sınırsız konuşmak isteyen bir adam, esrarengiz olamaz.

benjcev dedi ki...

dün akşam, tam bir idareci inisiyatifi kullanarak ve parası neyse veririm diyerekten hatta öğretmen hattımı kullanarak erdem'i cepten çaldırdım. sağolsun aradı kendisi. makara kukara yaptık. en çok benim yemeklerimi özlemiş. bilhassa t.şak kababımı. nasıl da uyuyordum değil mi erdem, yemek masasında? şu dünyada uyuyamayacağım yer yok arkadaş. böyle bir herifim. en güzeli ceketli ali dayi'nin dizinde tabi. eheh romantikliğimi ve ıssız adamlığımı gösterdim. türkiye'de ıssızlık artıyor. ıs ve ısçı bulma kurumu. yehehe iğrençleştim. yeke yeke kımaaa yeke yeke.