17 Kasım 2008 Pazartesi

Salihli Belediye Spor Bayan Voleybol Takımı

Hafta sonu Salli de piyasa yaparken 'Kapalı'daki kalabalık dikkatimi çekti. Sabah aporlolardan "salli belediyesi ... maçı .... da, tüm hal... bekleriz gırch." reklamı yapılan maç ne maçıymış diye daldık hemen içeri.

Kalabalığa inanamadım. Taraftar topluluğu muhteşemdi. Kapalının bütün tribünü doluydu. Bayan voleybol maçınadır bu ilgi diye düşünürken, taraftar kitlesinin %40-45i kadar bayan izleyiciler dikkatimi çekmişti. İşte bu benim memleketim. En ufak bir taşkınlık olmadan geriye döşülen setleri çevirerek, karşılaşmayı 3-2 aldık.
Halk taraftarlığa aç. Uzun süredir futbol ve ya diğer spor dallarında güzel şeyler göremeyen salihli halkının file de yüzü gülüyor.

Daha yeni öğrendim ve kısa bir araştırma yaptım belediye spor bayan voleybol takımı hakkında.
2. lig A grubunda oynuyorlar.
lig başlangıcındaki ilk üç maçta -biraz da fiksturun kötülüğünden sanırım- ilk üç sıradaki rakiplerine yenilmişler. 4. hafta Denizlispor'u Denizli'de 3-0 yenerek kendilerine gelmiştir. Dün benim de izleme şansı yakaladığım 5. hafta karşılaşmasında UPS takımını 3-2 yenerek bu haftayı galibiyetle kapattık.

7-8 sayı geriye düşülen 2 setide taraftarın da desteğiyle çevirmeyi bilmişler, bize güzel bir oyun izlettirmişlerdir.
taraftarın tam organize olamayışı gözümden kaçmasa da karşı takım servis kullanırken ki ıslıklarla tüm stadı inletmişlerdir.

8 numaranın çok uzaklardan kullandığı servisleri, 12 numaranın inanılmaz smaçları ve takımın süper uyumuyla güzel bir karşılaşma oldu.

29 kasım 2008 saat 12:30 da tüm Salihli lileri kapalı spor salonuna bekliyorum....

EK:
6. hafta Kocaeli deplasmanında oynanan Kocaeli B.Şehir Bld. maçını 3-0 kaybetmişiz.

Hiç yorum yok: