2 Aralık 2008 Salı

"g.t benjcev" etiketi hakkında

herhangi bir sitenin yöneticisine bu kadar kötü davranılmadı -ki bu yönetici gecesini gündüzünü bu koskoca sistemin devamını sağlıyorken. kim yaptıysa ortaya çıksın diyeceğim ama kimin yaptığını da çok iyi biliyorum. buradan isim verip, küfür edip, ErdEm'i rencide etmek, toplum içinde "incide etmek" istemiyorum.

"kötü söz sahibine aittir" derler, hatta olay daha da gıcıklaşırsa "kendi diyen kendidir" derler, iyice çirkinleşirse mevzu "aynaaaa" derler. ben buradan ErdEm'e sesleniyorum:

o laflar boy boy, yaşasın backstreet boy (en son grup dağılmış, grupta sadece en tipsizlerini nöbetçi bırakmışlar diye duydum, o yüzden çoğul eki yok)

not: kimse, bizim orada "g.te g.t derler" diye yorum yapmasın, silerim. bizim orada "göte göt derler", sansürlemezler. çünkü hoş olmaz.

ayrıca, böyle sanal gündemler yaratıp, aslında sıkı-fıkı olan arkadaşlarımla danışıklı-dövüşüklü-dıbışıklı işler çevirip siteyi canlı tuttuğuma dair eleştiriler alıyorum. yok öyle bir şey, 20 yıllık arkadaşım, g.t benjcev diye etiket koymuşsa, ben arkadaşlığımı sorgularım arkadaş.

3 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

ulan hep ben arada kalıyorum.

benjcev bişi yazsa "vurma oğlana bey" diyesim geliyor. Habp ter bir şey dese "Siz benim yüreğime mi indireceksiniz" yazmamak için zor tutuyorum kendimi. ErdEm zaten ayrı bir asi, kafaya esince ayrı eve çıkıyor, uğramıyor.
ortamın bayanı olmak ne zormuş arkadaş. ciddiye aldım danışıklı- dövüşüklü- dıbışıklı işlerinizi.

benjcev dedi ki...

biz biraz önce, first lady ile msn'de "Öpücük" oynat gönderdik birbirimize. yöneticileriniz bu kadar sevgi dolu işte. ama siz, hayınsınız, zalımsınız. vurun abalıya, muazzez abacı'ya.

Habp dedi ki...

hepimiz g.tüz, hepimiz benjceviz.