28 Kasım 2008 Cuma

cevap veriyorum

dün erdem'in, maçta olmamdan ötürü oluşan otorite boşluğundan yararlanıp gerçekleştirdiği, yalanlarla dolanlarla bezediği post-modern darbe girişmini herkes gördü. tabi ki başarısız olacak, bunu belirtmeme gerek yok. bir de utanmadan, sıkılmadan "off the record" sandığım ve bir çok yeri kırpılmış dialogumuzu yayınladı. dialogun aslı aşağıdadır ve gerçekler su yüzüne çıksındır artık. bu, ekşi sözlük gibi, youtube gibi rakibimiz olan dış güçler tarafından yönlendirildiği belli olan, wikipedia maşası erdem'le olan görüşmemizi yayınlıyorum. isteyen aksi arşivini açar bakar.

e: hacı naber yaa? bebişim.
b: iyidir. senden?
e: nolsun ya? benim yazımın başlığını değiştirmişsin.
b: başlığı yoktu ki onun.
e: eheh. iyi olmuş o zaman. bu ara site süper olmuş. ellerine sağlık.
b: daha iyileştirmeler olacak, aidatlar gelsin bir hele.
e: ya ben habp'le konuştum, o verecek. borcu var onun bana.
b: tamam abi.
e: vermedi gitti borcunu argideş. ne adammış ya.
b: verir ya. ödeşirsiniz. abi benim biraz işim var. sonra da maça gideceğim.
e: istiyorsan sitede bana moderatörlük ver. hakkıyla icra ederim bu işi.
b: yok daha neler!
e: eheh. haklısın. bu ara yazılarını çok beğeniyorum.
b: :) benim işim var abi.
e: bu ara site çok güzel olmuş. yazımın başlığını da iyi ki değiştirmişsin de bir yazım, erdem'e tıklayınca çıkmıyor.
b: hallettim ben onu abi. çıkıyor şimdi. benim işim var abi.
e: tamam hacım. sağolasın. büyük emekler harcıyorsun. bir moderatörlük versen bu sistemde bana.
b: abi benim işim var görüşürüz.
benjcev çevrimdışı.
e: yavşaksın olm sen.
çevrimdışıyken ileti aldınız.
b: daha gitmedim olm.
e: eheh. arkadaşa yazayım derken, sana yolladım abi. kusura bakma.
b: hadi eyvallah.
e: çok büyük şerefsizsin. nah alırsın 5ytl'yi.
b: hala burdayım.

Hiç yorum yok: