19 Kasım 2008 Çarşamba

aidat


sitemizin aidatları gelmiştir. herkesten tamı tamına 5ytl topluyorum. zamanında spor parası toplamışlığım var. aranızda hatırlayanlar olacaktır, mali konularda acaip başarılıyımdır. para piyasalarına yön veririm.

evet tamı tamına 5 (yazıyla beş, el ile de resimdeki sanatçı) ytl'yi bana vermenizi rica ediyorum. buttonlar, linkler yenilenecek; şu ördek vetenire bakıtılacak, daha para kalırsa ben yerim arkadaş. onu da söyleyiverem. aranızda yine hatırlayanlarınız olacaktır, çeviri paralarını yemişliğim vardır. nevizade'de ohh mis. şaka len şaka, adam yedi paraları göz göre göre. s.ktiğimin cihangir enteli. ama bizim arkadaş onu dövmüş. bu haber, bugün borsayı rahatlattı.

bugün bir 5 ytl'yi nerelere vermiyoruz? anılarınızı, tespitlerinizi yazmaya gelince her şey çok güzel; para vermeye gelince "nakite sıkışığım abi", "bir yerdn para bekliyorum haceliz". ohh ne ala memleket. ala luna.

yönetici benjcev.

1 yorum:

Habp dedi ki...

aidatlar için hesap numarasını, ad soyad ve saat ile birlikte aralarında birer futbolcu ismi olacak şekilde 45300 e sms olarak gönderirsen seviniriz. hemen yatırırız.
ayrıca çeviri paraları konusuna hiç girmeseydin iyiydi. çünkü küfür ettiğin cihangir enteliyle çekilmiş bikinili fotoğraflarınız var elimde ve aksisozluk ten yayınlamaktan çekinmem.
unutmadan kredi kartından geçiyo mu? yoksa yakınlarında indirip yürüyebileceğim bi yer var mı?

tüketici habp.