17 Kasım 2008 Pazartesi

şojuk



ben bu çocuğu seviyorum argıdeş! ben, taşıdığı yüreğin hacminden fazlasına sahip bu çocuğu seviyorum!

aşkı aradık! zaman zaman 'lan boyle bişi var! yaşayanınız var mı?' diye sorduk. kimi var, kimi bilmem dedi kem küm ederek..

aşkı aradık lan! ama ararken cebine bi liste koymıcaksın.. her yeni deneyimde, o listeye bakmıcaksın kaçak kaçak. güzellik, zeka, özgüven, güvenilir olma ve zarar vermeme gibi özellikleri aramıcaksın karşındakinde; en azından hepsini birden!

kasım kasım kasılmcaksın babacım.. kendini salıverceksin biraz. burnunu indirceksin biraz beşerilere doğru!

korkmıcaksın acı çekmekten! hayata ebleh ebleh baksan da, tutuşsan da biraz oluruna bırakıcaksın..

ben seviyorum bu çocuğu! bu çocuk kadar olamadığımız için belki de.. belki de bu şaşı haliyle dalga geçtiğimiz için..

ben seviyorum bu çocuğu ve 'hangi amc.k koydu lan bu şişeyi el kadar bebeğin önüne?' diye bağırıyorum uluorta!

1 yorum:

benjcev dedi ki...

baba bu çocuğa çok özenme, bu turtur'un fotosu. sen bilirsin gene de.

yine bana dengesiz, yine bana ayarsız var. yine bana öküz turtur düştü, eyvaaaah.