27 Kasım 2008 Perşembe

esef ve şiddet

efendiler! (atatürk gibi girdim lan konuşmaya, kimse tutamaz beni artık)

uzun süredir aksiye yazmıyorum. elbette ki ceketli ve habp gibi değerli yazarlar, yokluğumu farketmemenize neden olmuştur. o yüzden yokluğumu belirtme gereği duydum!

evet yoktum arkadaşlar. yoktum zira moderatorlerden bencjevle ciddi fikir ayrılıklarına sahiptik. bencjev'i devlet dairesine koy "bugün git yarın gel" der, tansaşa satış elemanı olarak yerleştir "müdür bu, buna konuş" diye çemkirir, berbere koy saçını kesme bahanesiyle sürttürür. bencjev böyle bi adamdır. doğal olarak anlaşamadığımız noktalar söz konusu.

ben de bundan mütevellit, bir müddet yazmama kararı aldım. ama bencjev, bundan da anlamadı! habp, "erdem yok! hayırdır?" dedi; benjcev "hehee, dün konuştum iyiymiş. avea kamu hattı kullanan adam, ortadan kaybolmaz merak etmeyin" diye geçiştirdi. üstelik benim bir avukat olduğumu bilmesine rağmen, işimde telefon görüşmelerimin önemini bilmesine rağmen, çenemden para kazandığımı bilmesine rağmen.. işte bu "sığlıkta" bi insanla çalışarak yazılarımızı size ulaştırmaya çalışıyoruz ve evet gerçekten de çok zor oluyor.

bununla da kalmadı başımıza gelenler! ona buna dikkat çekmekten ve para istemekten başka yöneticiliğe dair hiç bir icraat ortaya koymayan benjcev, eleştirilerimden biraz da olsa etkilenmiş olsa gerek, sitede bazı yeniliklere imza attı. açıkçası bu yeni haliyle aksi, bi s.ke benzememiş.

ve en son olarak bu yazıyı hazırlamama neden olan tavırla karşılaştım bugün! eleştirilmeye tahammülü olmayan benjcev, beni sindirerek sözlükten dışlamaya çalııyor. önce, bana ait başlıksız bi yazıya kafasına göre başlık atıp yayınladı(şojuk) ve şimdi de bi yazımı resmen sümen altı yaptı. evet, aksinin santralini kilitleyen "denize bakan kale" adlı yazım ne yazık ki sözlükten kaldırıldı.

tabi ben kayıtsız kalmadım buna! düzeltilmesini talep ettim kendisinden "ya kusura bakma, atlamışız, düzeltiriz" deyip geçiştirdi. bu olaya dair tepkimi, bu akşam bi yazıyla koyacağımı belirttiğimdeyse "s.ktir lan bugun gs macı var, yazı falan yazılmaz" dedi.

şunun farkındayım ki aksi yazarları üzerine ciddi oyunlar oynanıyor. sindirilmek, sözlükten dışlanmak isteniyoruz. ancak kazanamayacaklar! burda kalacağız! kalıp savaşacağız! birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde, tüm yazar arkadaşları örgütlü harekete çağırıyorum!

şahsıma ve değerli yazar arkadaşlarıma karşı sergilenen tavr, esef ve şiddetle kınıyorum!

1 yorum:

Habp dedi ki...

Hep destek tam destek. sonuna kadar erdem adlı mükemmel ötesi yazar arkadaşımın fikirlerine destekçiyim. yerel seçimlerde de oyum erdeme. yeni bir vizyon, herkesin bakış açısına saygılı bir yönetici olacağına inancım sonsuzdur. öpmüşem.