20 Kasım 2008 Perşembe

YÜZLEŞME


sırf bi peri için son durağa kadar otobüsten inmezsin ya! çeneni yaslayıp ön koltuğun demirine, öylece pas geçersin ya durakları bir bir - 'her seferinde bi dahaki durakta inecem lan kesin' diyerek..
ve kızıl saçlı periye dalarak son durağa gelirsin ya hiç fark etmeden.. sonra peri kanatlanıp otobüsten iner de sevgilisine sarılır ya! hani sana b.k yemek düşer ya o saatten sonra.. buna 'yüzleşme' der modern toplum.
ben de bugün bir yüzleşmeye tanık olsun istiyorum aksi sözlük! az önce sayfayı açtığımda 5 parmağını gösteren bi el indi suratıma. yönetici olacak zat aidat toplamaya karar vermiş. parmağını gözümüze sokuyor..
ve ben karar veriyorum hepimizin yüzleşmesi gerekenlerle.. sonrasın da kontrolümü kaybedip bu yazıyı hazırlıyorum!
ya farkında mısın benjcev denen! farkında mısın aksi sözlüğü dördümüzden başka kimsenin takip etmediğini? kendimizin çalıp besteler yaptığımız, kelimeleri dolayıp bi mendile tam da aksinin üstündeyken rastgele saçıverdiğimiz bi blogun yöneticisi olduğunun?
bugüne kadar okuyucu çekmek için naptın sevgili dostum? -seni tenzih ederek- 3 kıymetli yazarı kimlerle buluşturabildin? ama para toplamaya gelince aslan kesiliyosun! buna izin veremem! ilk iş olarak bu yazı yazıyorum. ve yazımın etiketleri olarak 'over face, over near, under below, just gimme a kiss hun' gibi saçma sapan kelimeler seçiyorum.
bak güzel kardeşim bu ilk uyarımız sana, gerekirse aksi yazarlar olarak örgütlenip direnişe geçeriz!

1 yorum:

benjcev dedi ki...

hadi ordannnn! hadi ordannn! para verdim www.aksisozluk.net domainini alabilmek için. 10 ytl verdim 10. aklın hafsalan alıyor mu? tam 10 ytl verdim.