24 Kasım 2008 Pazartesi

yazarlarımız

evet, son günlerde daha çok yönetici kimliğimle konuştum. fekat yazar benjcev bu gelişmeler hakkında ne diyor, bir de onu dinleyelim? sonuçta yönetici benjcev ile yazar benjcev'i karıştırmıyorum. yönetici benjcev, bizimkiler dizisindeki sabri beyi belki de; yazar benjcev ise pencereden bakıp "seviiim katil geldi", "benim adım cimil" diyen sarhoş, kim bilebilir. belki de benim adım cimil. bu işlere hiç belli olmaz. sanal ortam insanları kandırıyor aga.

okurlarımız hafta içi mail yağmuruna tuttu beni. Spam Mail klasörüne düşen ve sapıkça gelen maillerden anladığım kadarıyla bizi düzgün insanlar takip etmiyor. veya spam maillere güvenmemek lazım.

aşağıda yazarlarımızın toplu resmini göreceksiniz.



1. yönetici benjcev, bir güneş gibi yazar ailesinin üzerinde parlıyor ve onları koruyor. tırt gibi ama biraz.
2. yazar benjcev, sarhoş ve buna rağmen kendine güvenli.
3. ceketli ali dayi, benjcev'e göz kulak olan biri. her zaman yanında.
4. erdem. halil pazarlama a.ş'nin genel müdürü. kızgın ve sert. hızlı ve öfkeli. tokyo draft. yeri geldiğinde mağrur.
5. habp. bir lokomotif, olmazsa olmazı. yok lan aslında seni de kapıcı yaptık ama halil pazarlama'nın varisisin. dur lan hemen kızma.

resimdeki diğerleri ise, kalabalık olsun diye koyduğumuz halit akçatepe maketi, dükkanların girişinde duran komi maketi ve yoldan geçip kameramıza takılan ilginç şahıslardır.

2 yorum:

Habp dedi ki...

Sözlüğümüz için yeri gelir kapıcı olurum yeri gelir server olurum. Az mı gittim benjcev siteyle uğraşırken finston layt almaya? Ama şunu da sormak isterim ki Erdem adlı yazar nerelerde? kimlerle? O kadar polemikler yaşandı, yönetim-yazar yol ayrımına kadar gitti geldi, yazarlar isyan çıkarma yolundan döndü. Erdem yok. Nerde? Yönetici bi araştırt bakalım şu olayı.

benjcev dedi ki...

araştıyorum. büyük ihtimalle vatani görevini yapıyor, çünkü en son uzun dönem çıkmıştı ve dönem uzun olduğu için hala bitmemiş olabilir. kulislerde bu konuşuluyor. ha başka ne konuşuluyor? neler neler, üüüff. valla muhabbet gırla kulusi eniştemlerde. merkezdeyiz.