24 Kasım 2008 Pazartesi

bu gurur hepimizin / basında biz


evet arkadaşlar bu gurur hepimizin. sizi eleştirmeyi bildiğim gibi, yeri gelince tebrik etmesini de biliyorum. google'da "aksi sözlük" diye aratınca 8.sırada çıkıyoruz. bence zirvedeyken bırakalım. efsane olduk efsane.

5 ytl'ler gelseydi, belki bu ekşi sözlük gibi, efendime söylim wikipedia gibi devlerle yarışabilecektik. ama wiki'ye bakıyorsun 3 milyon ytl bağış toplamış yazarlarından, bize bakıyorsun yazarlarımız 5 ytl'yi bile vermekten öykünüyorlar, ırrım tırrım ediyorlar. bu gurur sizin falan değil. bu gurur kimin la? ortalıklarda gururunuzu bırakmayın. bırakın bu deli gururu.

aha basında biz sayfasında da bu var. bir an için heyecanlandınız, itiraf edin. bilhassa aranızda bazıları, aha kesin benden bahsetmişlerdir diye dıkladılar habere. maalesef bizden bahsetmiyorlar. ama olsun.
biraz daha dikkat.
lütfen.

5 yorum:

Habp dedi ki...

bakmayı bilenedir hayatın verdikleri, aramaya inananadır sözlüğün içerdikleri.
aksi sözlük diye aratıldığında google da. ilk sırada ne var arkadaşım. hı? eksinin aksi sözlük yazarları linki yani ne demek. en tepede biz variz "aksi sözlük yazarları". siteyi yükseltme çabasında olduğumuz açık ve net tüm eksi bizden bahsediyorken yönetimde gerekli transfer ve yardımla sitenin ismini yukarılara çıkarabiliriz.

aksi sözlük yazarlarının 4 te biri
Habp.

ceketli ali dayi dedi ki...

allahım, bugün iki gururu bir arada yaşıyorum. Öğretmenler günü münasebetiyle yapılan törenlerden sonra şimdi de bu. hatırlar mısın benjcev, burayı kurduğumuz günü? kurduğumuz diyorum, çünki bizzat yöneticiyim. o halde söylemem gerek o ki;
lütfen arkadaşlar.
biraz daha dikkat.

benjcev dedi ki...

evet, bir çiçeği sularken gösterilen özene ve aynı zamanda kaşarı transparan kesen büfecinin zihniyetine sahiptik. şimdi bakıyorum her ikisi de gitti. ne güzel günlerdi değil mi ceketlim? ha? şimdi ekonomik krizde yazarların vurdumduymazlığı mı dersin, cimriliği mi? ördek gitti ben ona yanarım. yedik biz onu.

Habp dedi ki...

sevgili ceketli ali dayı,
örtmenler günün kutlu olsun temalı birkaç söz söylemiştim benjcev adlı yazara size söylemesi için. acaba söyledimi yoksa her zaman ki kolpalığıyla unutup sonra bize mi b.k atacak sonra.
sevgili yönetici benjcev,
yazarlara cimri gibi atıflarda bulunuyorsun ama ilkokulda benim toz leblebimi yerkene iyiydi, ule 5 yıl kendin almadın hiç hep benim tozlar gitti. neyse 5 ytl borcumuz wericez. ne demiş esnaf odası kapı kolu son taksit son nefeste.

benjcev dedi ki...

leblebiye para vermeyi gereksiz bulan biri olarak, leblebi tozuna hiç para vermem. bu benim hayat standardım ve prensibimdir. ayrıca tavuk suyuna çorba yapmanın alemi yok! biraz daha dikkat. lutfen.