24 Kasım 2008 Pazartesi

şeytan diyor

ki yanaş şuna...
Aidat konusunda ısrarcı ve kesin tutumundan dolayı yöneticileri teprik ediyor toplamarken başarılar diliyorum.

Peki şeytan ne diyor? Evet şeytan söz sende;
-Ule vericeksin yöneticinin eline 50 YTL (31$)(20avro) 10 yıl aidat istemesin.
-Acaba bu aidatları verirsek her ay ister mi bu müsibet yönetici?
-Sözlüğü satın almak ne kadara patlar acaba?
-www.ozaksisozluk.net, www.hayaksisozluk.net domainleri alınmış mıdır ki?
-Yaklaşan yerel seçimlerde yöneticiliğe adaylığımı koysam mı acaba?

6 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

şimdi orda bi dur.

anket konuldu diye, sözlüğümüzü demokratik bir platform mu sandın arkadaşım? sözlükte mutlak monarşi hakimdir. o kadar. adaylık falan, unutcanız o işleri.

benjcev dedi ki...

yoo öyle deme canım. bu blogda herkes eşittir ama bazıları daha eşittir. hahahaha.

Habp dedi ki...

anket yönetimin ne kadar demokratik olduğunu göstermiştir bize.

Öğretmenler günün kutlu olsun dedik tınlamadınız yine.

Ama baktınız sözlük elden gidiyor hemen mesajla göz korkutma.

benjcev dedi ki...

bir selpak mendil alıp geldin mi, bir çorap aldın mı? yook. lafta herşey. ben de kutlarım öğretmenler gününü öyle. hay yavrum ha.

ceketli ali dayi dedi ki...

efendi efendi!

sözlüğe göz koyduğunuzu ayan ve beyan gözler önüne serdiniz. napaydım? neatırıvereydim? Bana da hep benjcev tembihliyor. Ben de emir kuluyum. Elçiye zeval olmaz.

Teşankür ederim kayınçom. benjcev bu sözlerimi sana iletmedi mi yoksa? hay deli çocuk.

Habp dedi ki...

iletmedi tabiki neden? aramızı bozmaya çalışıyor, oyuna geliyoruz. gelmeyelim aidat konusu da sırf aramızı açmak için. dikkat etmek gerekir.