19 Kasım 2008 Çarşamba

Petro

Yazıklar olsun Habp. Balığ' tan tut, sporcusuna kadar bahsedip Petro'dan hiç sözetmedin ya, hakikaten yazıklar olsun.

Neden şimdi Habp'e çattım? Çünki çevremde gördüğüm en gerçek Petro düşkünü insan kendisi. İki-üç defa biraraya geldik, her defasında kendimizi Petro'da bulduk. Hayır şikayetçi olduğumdan değil (aman diyem), kendisinin nasıl bir Petro sevgisi taşıdığını farkettiğimi gözler önüne sermek ve onu Petro'yu yalnız bıraktığı için kınayabilmek adına yazdım bunları. Haybeye yazdım yani.

Bizim yan komşunun abisiymiş kendisi.
Buarada ErdEm' in bir yazısında bahsettiği ibo güzel de benim teyzemin oğlu. Herkesle tanıdık çıkan insanım ben.

5 yorum:

Habp dedi ki...

petro konusunda bildiklerimizin yanında bilmediğimiz şeyleri de araştırmakta olduğum için henüz bir yazı oluşturamadım. petro, yaşadıkları, eski dükkanları, sürekli kızdığı eşi, mükemmel köfteleri ve çoğu insanın es geçtiği sucuğuyla kendine zaman ayrılması gereken bir konu. bekleyin anacım!

benjcev dedi ki...

sanırsın petro hakkında "bir zamanlar petro'da" diye film çekeceksin habp. bu ara neden habp diyip duruyoruz sana lem? bariz habipsin. seni tüm aksi sözlük kullanıcılarına ifşa ettim. deşifre ettim.

petro'yu bırakın, eski balığın karşısındaki, gerçi yeni balığın da karşısında, köfteci mehmet'e bakın. nasıl da kedili ve tüpürüklü. tüprüklü. "ıslak ve salyalı" dizisini de ben çekiyorum.

ceketli ali dayi dedi ki...

o değil de bence istasyonda bulunduğu rivayet edilen "köfteci mesut" çok başarılı. petro kim oluyor? bırak bu işleri Habp...

Habp dedi ki...

birincisi ismimi açıklamanız beni rencide etti benjcev bey.
habp nickinin benim olmadığımı düşünen binlerce okurum yarın evimin önünde kuyruk olucak. basıcam üstüne kuyruk acısı olacak.
ikincisi petro nun üstüne salihli ve civar ülkelerde köfte yapabilen birisi yok bunu aklınıza iyice sokun.
üçüncüsü birincisi hakkında daha kötü bi espri geldi aklıma ama yapmayacağım.
dördüncüsü köfteci memet demeyin şu adama dayak arsızı memet diyin. onun yaptıkları köfteyse petro'nun kiler köftehor, köftelerin şahı. biraz petroya saygı. saygı önemli aga.

ErdEm dedi ki...

o diil de havalar bu sene tez soğudu!

bu ne ya üşüşmüş herkes bu başlığa.. ben de yazayım bişiler dedim. eveet manyağım! buarada ali dayının kuzeni ibo güzel de petroculardan:))