22 Kasım 2008 Cumartesi

etiketler

koca ve karmaşık bir sistem dedik, anlaşılması bazen zor oluyor dedik, ama içimizden bazı arkadaşlar var ki yavşak yavşak etiketler koyuyorlar. ben idareciyim burada, yöneticiyim, yarın bir gün analarınız, babalarınız gelse, "bizim oğlan ne gibi etiketler koyuyor bir bakalık hele" dese, ben ne diyeceğim. yarın bir gün, sözlüğümüze yabancılar girse (yanlışlıkla tabi, ben de farkındayım bu koca ve karmaşık sistemin popüler olmadığını), bu etiketleri nasıl açıklayacağım?

aha kötü etiketlere örnekler: 'over face, over near, under below, just gimme a kiss hun'. ya sen Habp, Salihli Belediye Spor Bayan Voleybol Takımı diye etiket konur mu lan? ben yazılarımda o kadar kelime kullanmıyorum, sen etiket yapmışsın. insan okuyacak bunları insan. kütüphaneci değil. açarsın "veleybol" diye etiketini, ben de yazarım altına, piknikte veleybol maceralarımı. plajdaki veleybol anılarımı.

baba bravo! bu son uyarım. ha 5 ytl'yi verin, o zaman işin rengi değişir aga. işte o zaman işin rengi değişir. açın "gerzek benjcev" diye etiketinizi ben açıveririm sizin yerinize. ama 5 ytl olmadan olmaz bu işler.

evet, müdürünüz benjcev.
biraz daha dikkat.

4 yorum:

Habp dedi ki...

Salihli Belediye Spor Bayan Voleybol Takımı etiketimi fütursuzca eleştirmene anlam veremedim.
Ben artık bu takımın en etkili tribün adamıyım, tüm maçlarına gitmeyi ve kısa kısa notlarımla sizi bilgilendirmeyi hedefliyorum. böyle bir etiket kullanmamızın asıl sebebi bu etikete daha çok yazıların ekleneceğidir ve "Salihli Belediye Spor Bayan Voleybol Takımı" diye arat bakalım google da kacıncı sıradayız arat. aratsana.
yaaa
ya

benjcev dedi ki...

bakın, bu koca sisteme "Salihli Belediye Spor Bayan Voleybol Takımı" diye aratıp gelenleri istemiyorum. bu sisteme gelecek olan "Einstein" aratsın, şimdi tam yazılışını şey ettiremedim "Şopenaur" aratan gelsin, sonracıma "Freud" aratan gelsin. amaaaa, bunu yazıp da aratan gelmesin.
ne gösteriş meraklısı adamlarsınız ya.
biraz daha dikkar.
lütfen!

Habp dedi ki...

bana bunu yaptırma, gerçekten yapmak istemiyorum. maçla ilgili yazımın sonuna bi kaç felsefik kelime korum etiketi de mustafa topaloğlu, aynştayn, friends yaparım bunları arayan gelir. ama yapmak istemiyorum. neden? sence neden?

benjcev dedi ki...

ben artık bu koca sistemle uğraşamıyorum. çok karmaşık vebüyük bir sistem. napıyorsanız yapın.
ben de bir etiket yazıyorum şimdi, adı da "dünya s.kime, minare g.tüme". minare aratan google'da, direk kıçımın resmini görecek.
hoş mu bu şimdi? değil ama maalesef gerçek.