22 Kasım 2008 Cumartesi

ücretlerini uzatmayanlar


ben galiba tam anlaşılamadım. hala aranızda "iki bira ısmarlarım, ödeşirik", yok "baba 3'ün 5'in hesabını mı yapıyorsun, 3 yıl biriksin toptan 20 veririz" gibi sözler ediliyor.

ha ben bilmiyorum, kurulmuş koca sisteme girip takılmayı. ben bilmiyorum, iki satır ortaya laf aedip bir köşeye çekilmeyi. ben burada koca bir sistem yönetiyorum, insanlarla uğraşıyorum, enişteler geliyor "şu çocuğu sizin bloga yazdıralım" diyor, onlarla uğraşıyorum. gecemi gündüzüme kattım bu büyük ve karmaşık sistemi kurmak için. sistem diyorum, 10 kere daha derim, bu bir sistemdir ve belli başlı kuralları vardır. en önemli kural, 5 ytl'ler verilcek arkadaş. bu kadar basit bir kuralı yerine getiremiyorsanız, yarın bir gün tespit yapacak olsanız, ne bok yirsiniz, ne içersiniz onu bilmiyorum.

koskoca sistemin idarecisi, benjcev.
biraz dikkat.

4 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

öncelikle benjcev'im benden de aidat istiyorsan söylemem gereken o ki: yazıklar olsun...

Yok, eğer "Senden de mi para alıcam gülüm?" diyorsan; arkadaşlar kusura bakmayın, lütfen aidatlar ödensin. lütfen. biraz daha dikkat.

benjcev dedi ki...

senden de mi para alıcam be gülüm? ayrıca sizden de almıyorum lan. iyi günüme denk geldiniz. yengenize teşekkür edin. ama bak aklıma eserse isterim haftaya falan. özellikle HaBp ve ErDem (olm bok var da büyük harf kullanıyorsunuz, karıştırdım), sçz çok göze batıyorsunuz binlerce yazarın ve okurun arasında. isterim para argideş. ama bu sefer istemiyorum. yengenize şükredin. kendinize benden birer finston layt, artan parayla da çukolat fındık fıstık bişeyler alın.
hadi hadi.
ama biraz daha dikkat.
koskoca sistem.

Habp dedi ki...

kocaaa sistem yönecisi benjcev.

biraz önce eline verdik ya diyerek başlayıp seviyeyi altlarda tutucam.
arkadaşım gerekirse fütursuzca(bu kelimenin anlamını bilmiyorum ama çok güzel durdu cümlede) çirkinleşebilirim yazılar da. bu ne ya hafta sonu yokuz diye arkamızdan konuşmalar. haceliz rebekada hallederiz dediğimizde aynen milyonlara açmışsın söylediklerimi.

le zaten ördeği geçen hafta yedik, temizliği bana yaptırdın. geceleri rahat uyuyorsan bu erdem adlı yazarın sayesinde. 10 ytlye isim aldın başka gider yok onu da erdemle benden alıyorsun. dayı vermesin zaten ona sözümüz yok ama en azından 10/3 yapaydık. neyse 10/1 yapıp paydada ki 1 i sen olarak belirledik.

kocaa sistemin hiç bişeyi...
Habp

ceketli ali dayi dedi ki...

ayıp. vallahi ayıp.
"ben onunla 1990'dan beri beraberim" diyordun Habp. Noldu ha? noldu? şimdi neler diyorsun adama. Görüyor musun benjcev? Sana hiçbişey dedi... Hayır ben kimsenin arasını bozmak istemem. Ama buna göz yumamadım.
Yorumlarda herkese saldırma alışkanlığı edindim ben. size de oldu mu?