25 Mayıs 2009 Pazartesi

Mobilet

evet aga mobilet;
Bisikletin güncellenmiş hali de denilebilir herhalde,aman hacı buarada nebileyim bu aleti ezmecilik aman be sende binilirmicilik yaptığım yok haa sitem istemem gayrı,kim istemez püfür püfür gitmeyi derken bugün denk geldiğim discovery channelın karaman motorları temalı vidyosundan yola çıktığım mevzuyu eşelemek istiyorum.Hızı seviyozmu gençler eveeet,gerekirse makas alıyozmu eveeet.Pati tabir ettiğimiz lastiğin ve bi kısım parçaların ömründen ömür yiyen o kulak düşmanı hadiseyi kim denemedi,el frenini park amacı dışında kim kullanmadı sorarm ya (e tabi şokunu çıkarmadan emniyetli yerlerde aman diyim şşş).Düşün ya discovery channel dedim ya adamlar gençlerimizin mobilet sevdasını resmen roman niteliğinde reklam aralarına döşemişler,duygulandım ne yalan söyliyim.Bu kısa şölende etkilendim,şaşırdım,güldüm muşmulaya döndü sıfatım ya.
Hızın hastasıyız,adrenalinin bağımlısıyız,e çok şükür 3-5 iyi sıyırdık ha yusuf yusuf büzük büzük demişliğimizde var ama bu apayrı bişey ya,mobiletin üzerine süpermen edasıyla yatıp çevreyollarında boy göstermek demek ne demek yafu,biri yanında apış arana doğru kanka naaber cucuukkk yapsa kıçınla sollama yasak şeridi çekersinde dinleyenin olmaz.Doğamızda var herhalde "kader baba olcaa varsa burdada olur tuvalettede olur","kaderim vites kolu allaaam sen beni koru" demek.



inşallah bi sonrakinde discovery kardeşimizin reklam aralarını turist sevdasına kumsaldan yunan adalarına kadar hoop biir hoop ikiii diyerekten uçan gençlerimiz süsler ne diyim.
İyi seyirler;ha bide alkollü araç kullanmayalım,alkollü taksiye binelim,sevelim sevilelim..

3 yorum:

ErdEm dedi ki...

10 takla falan attığımı hatırlıyorum daha sonrasını hatırlamıyorum..

daha ne diyebilirim, herifin kafa çok yuksek hakkaten!

buarada yeni bi yazar, hoş geldiniz.

agoli hoş geldin yaw, eline sağlık kardeşim..

ZiZou dedi ki...

eyvallah aga sağolasın,hoşbulduk..

Freud da sollardı..

Habp dedi ki...

Adamın kask yerine hasır şapka kullanışı enfes bir seçim olmuş. Kaskla sürülecek motor değil bunlar diyor.

Biz bi de bu motturun üstüne yatıyoruz haliynen karşıdan gelen rüzgarı kesersin. Adam akışkanlar dinamiğinden anlatmaya devam edicek sandım bi an.

Motorların duruşu, verilen pozlar falan enfes ötesi.

10 takla attım onu hatırlıyorum da gerisini hatırlamıyorum. Adam o günden sonrasını şu ana kadar hatırlamıyor bence.

Hırsız reklamlarını da bana gösteren ZiZou sözlüğün video yöneticisi olarak gönüllerde taht kuracak sanırım.

Hoş gelmiş 10. nesil yazar...