8 Mayıs 2009 Cuma

Ağlayarak tavsiye ettiğim şeyler.

1) Şimdi size stres giderici bir çizgisel çalışma örneği vereceğim. 'dolap' sözcüğünden insan kafası çizin. sonra yanına ok çıkartıp gıcık gittiğiniz birinin ismini yazın. Bir müddet sinsice sırıttınız. Şimdi başka bir çizgisel çalışmaya geçebilirsiniz.

2) Yetişkinliğinizde "thank you very much" diyen adama olur da kazara "deperim geri gaç" derseniz, hemen gerçekten espri değeri olan bir şeyler fısıldayın usulca. İnsanlık halidir, yıllar önce diline pelesenk olmuştur da, şimdi ansızın çıkıvermiştir ağzından. Kençük ağızlılar. Unutun bunu, hakiki komikliklerle unutturun.

3) En önemli tavsiyem şudur ki, asla ve kat'a yanaktaki kirpiği iki parmak arasına alıp "Altta mı üstte mi?" diye sormayın. Vazgeçemediğim gereksizliklerimle mutluyum demeyin, teknik resim almış adamın hala daha 62 tavşanı yapmasına tahammül gösterirler ama buna asla. Geçenlerde burdan ismini vermek istemediğim benjcev'e sordum. Dedim ki "Altta mı, yoğusa üstte mi?" Bir süre düşünüp "Üstte" dedi. Parmaklarımı açtığımda kirpiğin olanca yağlılığıyla üst parmağa yapışmış olduğunu gördüm. Heyecan içerisinde "Ne dilemiştin?" dedim. Sanıyordum ki içerisinde benim de ismim geçecek olan bir dileği var yarimin.
"Üstte olmasını diledim" dedi. Düşündüğü esnada aklından neler geçtiğini tespit ettim. Sarsıldım. O gün tövbemin günüdür.

4) İlkokul öğretmenlerine anlayış gösterin. Hepsi birer Benjamin Button' dur.

Hiç yorum yok: