22 Mayıs 2009 Cuma

İmpolipayzır...

Seneee 2007 o zamanlar katil Doğan'ım var, herkes hasta. Tabi tofaşın alayında olduğu gibi küçük bir hamle ile kapılarını açmaları an meselesi. Bizde gaza geldik bir alarım taktıralım dedik. Alarm taktırırken dükkanda bi alet gözüme ilişti. Cd, Dvd, usb, hafıza kartı, plak, video kasedi, araba lastiği ne koysan okur cinsten bişi. Babakiz şu aleti de iliştiriversek günahımız ne olur? Yuh. Pazarlıktı falandı püsürdü aklıma yattı, 4e de böleriz abi lafıyla sankim ben ödemicekmişim havasına kapıldım biraz da. Taktırdık. Gel zaman git zaman 3 hafta falan olmuş. İşten çıkmışım ki otoparkta sayıları 500 ü aşkın 150-200 tane araba var. Kalabalık da bi mekan yani. Basıyorum alarmın düğmesine ses seda yok. Bi gittim kapı tül perde. Aldığım muzzam şeye baktım aşırmış g.t oğlanının biri. Neyse polisi falan aradım, açmıyorlar akşam yemeği midir nedir. 5-10 dk 155 açmadı mınskim. Bahtsız bi insan olduğum için olur böle falanla geçiştirdim. Sonra taşlar yerine oturmaya başladı. Adam kapıyı açmış, alarm ötünce kaportayı açmış, alarmın kabloları sökmüş, multi playerımı çalmış, kabloları da geri bağlamamış tabii. Neyse arabaya bindim gidicem alarmı yaptıralım bari akşam toptan götürmesinler die düşünüyorum. Bişi eksik. Adam dikiz aynasını sökmüş camdan. Dikiz aynası taktırmaya gittiğimde camcı şok oldu. Camcı diyorum şok oldu nasıl sökmüşler aynayı camdan diye.

Neyse bahtsızlık varsa eğer, 150 arabanın içinde sizinkini soyabiliyorlarsa, daha taksitleri bitmeden bişeyiniz çalınıyorsa sigorta önemli aga. Reklamlar efsane yalnız...



1 yorum:

ErdEm dedi ki...

bi insan evladı nasıl tofaş soyar ya? ulan tofaş bu toprağın mahsulü be, ciğer be! ben bizim anadolu kaplanı doğanı aynen allaha emanet ediyorum; bir de bu toprağın insanına.. habp adlı user, sen kısmetsiz bi adamsın..

o değil de bu köstebek tahir on numara herif lan.. zati meşhur bi adam mı bilmiyorum. ama hakkaten aslında çok karizmatik bi herif ya! olm adama metiyeler diyoruz sonra arkamızdan atılıp tutulmasın skertim.

haa bi de su borusundan tıreking hahahahaaa..