31 Mayıs 2009 Pazar

aksi sözlük ve gecikmiş bi merhaba

113 gün oldu aksiye yazar olarak katılalı! ancak ne yazık ki bi fırsat bulup yazamadım.

ancak geç de olsa aranıza katıldım. şu da bi gerçek ki bu süreçte benjcev'in benim "yazamama" durumum hakkındaki ince dokundurmalarına da kırıldım. ne var ki, hepimiz hatalarımızla varız bu hayatta!

tekrar merhaba herkese! ben can kırıklarımı, sevda yanıklarımı, hasretlerimi, özlemlerimi, adrenalin tutkunu bi insan olmayı bi kenara bıraktım ve işte tam da karşınızda ilk kelimemin adını koyuyorum: "merhaba"!

bunu da oku babacım notu: f16_incirlik nickli yazarımızın affına sığınıyorum, bu yazıyı bi nükte olsun, şaşırtmeçli bi final olsun hesabı ben yazdım. yine ben, erdem! pislik, mikropluk peşindeyim. ama olm heyecanlanmadınız mı lan! bak doğru söleyin hafız.

benjcev yazıyı okur okumaz msnden döşiceksin biliyorum:

benjcev: olm sen ne pis bi adamsın ya! abicim neyin peşindesin sen? bi haftadır sitenin mına koydun lan yeter! bıktım lan senden, ne salça adamsın!


ama şunu bil ki yazılı iletiler erdem adlı kullanıcıya iletilmeyecek! galatasaray haluk bilginer'i hocu yapıcak diolllaaaar!

2 yorum:

ErdEm dedi ki...

bi sitede böyle bi güvenlik zafiyeti olamaz ya!

benjcevim, bırak artık şu djliği. acaip acaip parçalar koyuyosun sitenin ötesine berisine ama hackerlar cirit atıyo sitede, ağzını açıp bi çift laf etmiyosun.

habp adlı user da sözde yorum denetimi yapıcak. saat altı buçukta mesaiyi bitirir eve gider. 7 de yapılan yorum sabah artık paşanın keyfi çatınca onaylanıp okuyucuya kavuşur.

olmaz abicim olmaz, biraz özeleştiri! hep erdem hep erdem..

benjcev dedi ki...

koca bir lig maratonu bitti, ve ben konyaspor'un ligden düşüşünü kutlayıp eve geldim. bu yorgunlukla senin çirkefliklerini çekiyorum. kafam bir milyon, mevlana şekerleri, akide şekerleri, okunmuş etli ekmeker, mevlana bibloları bütün gece havada uçuştu zira.

arkadaşım, kimse heyecanlanmadı çünkü f16_incirlik, bu sitenin bir oyunu. kimse ondan bir yazı beklemiyor zaten. bu sana karşı düzenlenmiş bir tezgahtı. eninde sonunda, sitenin açığı olduğunu düşündüğün şeyi suistismar(bu ne lan?) edeceğini biliyordum.

oyun bitti dostum. buraya kadarmış. geğirmeme hakkına sahipsin. hatta geğirmesen iyi olur.

geğirerek istiklal marşı okuma yarışmasında "lardaaa yüzen" kısmına bir tek sen gelebilmiştin zira.