7 Mayıs 2009 Perşembe

En sağdaki Karakancalos

''yakında televizyonda yayınlanır diye sinemaya gitmeyenler''in en sağındaki karakancalos. bu adamlar neyi izliyor, ne amaçla izliyor bilmiyorum, bilmekte istemiyorum. ama karakancalos'un bu ajan smith tavrı içime korku salıyor. belki bu düzenek benjcev tarafından bilerek yapıldı. belkide sözlüğe giren it kopuğun ayağını kesmek istedi, belkide içlere bir korku salmak ''sözlükçüler, sizden büyük karakancalos var'' demek istedi hepimize. sebep nedir bilmiyorum. ama karakancalos'un gözlükleriyle bütünleşmiş ajan halleri içimi ürpertiyor. telekulağa, telekinetiğe ve hatta televoleye olan inancım her an biraz daha artıyor. izleniyoruz hepimiz. hepimiz göte geldik oğlum. cehennemde yanmadan önce hapishanelerde sürünüceğiz. izleyiciler. onlar her yerde...

3 yorum:

Obicen Kenobi dedi ki...

Deatly için George Orwell'den geliyor "1984" "big brother is watching you"

Yalnız "telekulak" falan derken benim kulaklarımın üç halinden biri olan kepçeye, ince falan değil direk böyle bodoslama bir dokundurma var gibi geldi bana.

deatly dedi ki...

ya babacan ne yapsın sen ya? resimi değişmişsin. entry anlamsızlık denizlerinde boğuldu şimdi. pokerde de rest verdik iyi mi..hep senin yüzünden.

Obicen Kenobi dedi ki...

E ama sen acımasızca eleştir beni, yerden yere vur, polis de ajan de. Kendimden korktum, aynaya bakmadan traş olmaya çalışırken heder oldum tam 65 yerimden. Floş royallere gelesin...