31 Aralık 2008 Çarşamba

seneye görüşürüz esprisi yasaklanmıştır

blog dahilinde, herhangi bir şekilde "seneye görüşürüz" esprisi ikinci bir emre kadar yasaklanmıştır. yapanlar, böyle bir genci ülkeye armağan eden aileleri ve bu espriyi duyup da yapanın ense köküne dün akşamdan ıslatılmış kütahya meşe odunu ile seri ve öldürücü darbeler indirmeyenler hakkında suç duyurusunda bulunacağım.

ayrıca türkiye, ikinci bir emre kadar yasaklanıp ikinci emri gelmeyen eylem ve durumlar ülkesidir. hatta cümlenin doğasında olan mantık hatasından doalyı bilinir ki ikinci bir emir gelmeyecektir. söyle ki, konumuzu ele alacak olursak:
birinci emir: seneye görüşürüz espirisi yasaklanmıştır.
bunun ikinci emri doğal olarak bunun mantıksal tersi (logical opposite) şöyledir:
ikinci emir: seneye görüşürüz esprisi tüm yurt dahilinde, yavru vatan kıbrıs'ta ve dış temsilciliklerde yapılmalıdır. yapmayanlara sabri sarıoğlu sıfıra inip orta açacaktır.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

bu siteye bayılıyorum

Adsız dedi ki...

just like me ha! :p

benjcev dedi ki...

erdem arkadaşım ya adam gibi yazını yaz, ya kendi hesabınla yorumunu yap, ya da çek git! zerda moduna sokma beni burada. ne suistimalci adammışsın sen ya, dışarıya yorumu açtık, saniyesinden yorum yaptın kardeşim.

Adsız dedi ki...

2 tane yorum yaptık hemen artizleşmişin muhasebeci benjcev, benim erdem olmaığımı çok iyi biliyorsun.

bana
erdem diyen
nice adam gördüm
jelatin kağıdıyla sarıp
cebimde gezdirdiğim
eski dost dedik sevdik
vira bismillah sonunu getiremedik.

Adsız dedi ki...

benim yorumumu başkası sahiplensede bu siteye hala bayılıyorum...

Adsız dedi ki...

ya adsız hepimiz benjceviz hepimiz yorumuz bi yorumun muhabbeti olmaz bu dahil tüm yorumlar Adsız ın.

Adsız dedi ki...

maksat yorum muhabbeti değil bi iletişim kurmaktı.ne negatif bi insanmışsın ya...

benjcev dedi ki...

bu sitenin yöneticisini seviyorum.

benjcev dedi ki...

hassiktir, çıkış yapmadan yorum yapmışız.

Adsız dedi ki...

tanışalım, iletişelim, üzerimdeki negatif elektrigi alırsın.

ule bole yazıyorm da tahmin ettiğim kişi değilsen çok pis sıçar bu çocuk :)

fikfik dedi ki...

bu menem bi site

benjcev dedi ki...

nenemin bu site.

fikfik dedi ki...

bir sorum var nacizane(mahsun kırmızıgül tonlamasıyla) yazar sayısı artacak mı?yani herkesin yazar olma şansı var mı?bu kadar yumuşattıktan sonra sorayım benim de yazar olma şansım var mı?diyebilirsiniz"sen kimsin?biz hepimiz birbirimizi tanıyoruz sen kimsin lan" diye sertleşebilirsiniz bile hakkınızdır.sonuçta bi tanışıklığımız yok danışıklı dövüşümüz bile olmadı.