5 Ocak 2009 Pazartesi

agresiflikten geberen rap grupları

nedir yani? ona buna küfür et, sert konuş, bir takım el hareketleri yap, jest ve mimiklerinle insanı çileden çıkar, ismini de böyle bi agresif, böyle bi sinirden kuduran gibi koy, yok efendim "nefret", yok "ceza", yok "devenin nalı", yok "önümüze gelen bin tekme".

lan olm manyak mısınız siz? kim ne yaptı bu kadar size? kim tavuğunuza hoşt dedi ve nasıl bir manyak bir kişi ki bu tavuğa hoşt diyor? haa benim tavuğuma pişt denmişti bir keresinde, tavuk da hisli bir hayvan tabi, alındı, içine kapandı, 3 gün yumurtlamadı, gıtı gıdağı kesti. ben de o sinirle hayvancılığı bıraktım, s.kmişim maki örütüsünü de ılık geçen kışı da kurak geçen yazı da diyerek, devlette bir iş kapısı bulurum amacıyla fifa'ya başvurdum. kupa galipleri kupasında tanıdık vardı da 3.turdan yerleştirdiler sağolsun.

ha konuyu da dağıttık ama dağıtılmayacak gibi değil ki arkadaş. abi bir kere sen ismini "mülayim" koy, ne bileyim "samet" koy, veya hatunsan "hacer" koy, "muazzez" koy, sonra git annenin babanın hısım akrabanın elini öp, bir camiye git, sabah ezanında secde eyleyip tevbe et, ne bileyim cami duvarındaki demirlere tutunarak ağla, sonra ben seni gönül rahatlığıyla dinleyeyim huşu içinde, nebil özgentürk "bir yudum insan" programına çıkarsın seni. tevbe edeceksin arkadaşım. tevbe!

ha biz yapmadık mı rap? alasını yaptık ama bizim küçüklüğümüzde rap ne kadar masumdu? kollar yandan 90. derece kırık ve tren simulasyonu yaparken ayaklarımız da pati çektirirdik. ama noldu sonra, bol pantalonlar, yan takılmış şapkalar, sonra parmakların göze göze sokulması. hakikaten hoş değil. ne yani, hızlı konuşmak marifet mi? bizim sınıfta bir çocuk vardı, konuşurken ağzından hız çizgileri çıkardı, 10 parmak kullanırdı ağzını yani, gitti efendi gibi okulunu okudu, askerliğini yaptı, iş buldu, evlendi. ne yani şimdi o da mı yapsın? o damı yapsın, sen içinde tepin. oh ne ala mualla! a la luna! delirdim delirdim, mamidi mamidi ben ceza! mualla!

Hiç yorum yok: